Yamaha RN500 wrażenia

Lukas-L83

New member
Witam. Nie jestem profesjonalista, co pewnie zauważycie po moim opisie ale chciałem napisać co nieco o tym Ampli bo widzę ze jest sporo pytań a opisów bardzo mało. yamahe mam od tygodnia i jestem prawie w pełni zadowolony. Wygląd: Klocek dość spory jak na amplituner stereo (poprostu myślałem ze będzie mniejszy od amplitunera kd), urządzenie nie trąci bylejakością poza wszystkimi platikowymi pokretłami, które nijak nie pasują do tego amplitunera (ale to moja subiektywna opinia - jak cały opis zresztą). Ampli ciężki nie jest 9.8 kg, obsługuje kolumny od 4 do 8 ohmow, przełącznik na daną impedancje jest cyfrowy z poziomu ustawień zaawansowanych. Po przełaczeniu na 4 Ohm (mam kolumny 4 ohmowe dało się odczuć wyraźną poprawę basu). Wejścia do podłączenia kolumn jak dla mnie ok, można (chyba) zastosować banany, nic nie lata, nic nie klekocze, kable trzymają się mocno i więcej niczego nie oczekuje. Wyświetlacz wbrew pozorom jest bardzo czytelny.
Dźwięk:
Jakby to napisała większość z was profesjonalnie...hmm w pure direct przewagę mają wysokie tony, średnica jest lekko cofnieta natomiast basu praktycznie nie da się odczuć. Dźwięk jest bardzo "czysty". wyłączając pure direct spokojnie możemy ustawić piękny bas i w miarę ciepłe brzmienie korzystając oczywiście z pokrętła basu i loudness. Ja słucham muzyki chillout, trochę jazzu, rnb i jestem w pełni zadowolony z możliwości ustawień. Górę można trochę przytlumic (ale tak żeby nadal była wystarczajaco wyraźna) uwydatniajac piękny bas przy zrównoważonym środku.
Funkcjonalności:
Radio internetowe: kabel Ethernet podpiolem do routera i wszystko pięknie śmiga, wybór stacji przeolbrzymi, kategorie kontynentalne, później krajowe, kolejna kategoria to rodzaj muzyki i wiele wiele innych. Radio pięknie chodzi, nie ma żadnych zwiech.
Odtwarzanie z USB:
Muzyke z odtwarza z kazdego Pendrive,podpinalem wiele.
Sterowanie z telefonu: