Witam, chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu w nowo zakupionym telewizorem Sony 65XH9505. Problem polega na tym, że po podłączeniu do sieci WiFi internet działa bardzo wolno, zarówno na 2.4GHz jak i na 5GHz. Próbowałem przywracać ustawienia fabryczne, restartować "na miękko" przytrzymując przycisk włączania na pilocie, zmieniałem kanały w routerze, gdyż dowiedziałem, że, że tv Sony najlepiej działają z pakietami z przedziału od 1-11, niestety wszystko na nic. Wsparcie Sony odpowiada na maila zdawkowo, wysyłając do gotowych formularzy, ale nic nie pomaga. infolinia również nie pomaga.
Internet działa na takiej zasadzie, że po włączeniu Netflixa i załadowaniu filmu, ten odpala się na chwilę w 1080p, czasem, ale bardzo rzadko wskoczy na 1440p, po czym nagle pojawia się kółko od buforowania, po czym momentalnie jakość spada na 480p i przesył 0,53MB/s.
Nie mam pojęcia co może być przyczyną, po kablu wszystko działa prawidłowo i momentalnie materiały odtwarzają się w najwyższej jakości.
Najważniejsze kwestie, o które możecie pytać to:
- internet sumaryczny 70/70;
- router stoi w tym samym pomieszczeniu oddalony o około 2 metry od telewizora;
- model routera: TP-LINK AC1750
Dla uzupełnienia, próbowałem też robić hotspota z telefonu. Wynik ten sam. AirPlay to samo (mimo tego, że na telefonie czy tablecie filmy działają perfekcyjnie). Połączenie z access pointem Unifi daje ten sam rezultat, czyli momentalny spadek jakości na 480p i przesył w granicach 0,53MB/s.
Z góry dzięki za pomoc! :niewiem:
Internet działa na takiej zasadzie, że po włączeniu Netflixa i załadowaniu filmu, ten odpala się na chwilę w 1080p, czasem, ale bardzo rzadko wskoczy na 1440p, po czym nagle pojawia się kółko od buforowania, po czym momentalnie jakość spada na 480p i przesył 0,53MB/s.
Nie mam pojęcia co może być przyczyną, po kablu wszystko działa prawidłowo i momentalnie materiały odtwarzają się w najwyższej jakości.
Najważniejsze kwestie, o które możecie pytać to:
- internet sumaryczny 70/70;
- router stoi w tym samym pomieszczeniu oddalony o około 2 metry od telewizora;
- model routera: TP-LINK AC1750
Dla uzupełnienia, próbowałem też robić hotspota z telefonu. Wynik ten sam. AirPlay to samo (mimo tego, że na telefonie czy tablecie filmy działają perfekcyjnie). Połączenie z access pointem Unifi daje ten sam rezultat, czyli momentalny spadek jakości na 480p i przesył w granicach 0,53MB/s.
Z góry dzięki za pomoc! :niewiem: