wymiana gwarancyjna samsunga na nowy

makomako2

New member
Witam mam pytanie jako ze mialem tv samsung LE32S71 ale oddalem na gwarancje jako ze ta sama usterka wystapila po raz trzeci,z tym ze nie chca jej naprawiac tylko wymienic go na nowy model a jako ze nie maja tego samego proponuja mi LE32A330 na co sie zgodzilem ale po przeczytaniu kilku opini na jego temat zdanie troche zmienilem i teraz moje pytanie.Czy jesli odmowie wymiane na inny model to musza mi zwrocic gotowke?Chodzi mi o to jak to wyglada zgodnie z gwarancja samsunga.
Mam takze pytanie jesli ktos ma pod reka karte gwarancyjna LCD bo jako ze oddalem a chcialem wiedziec jakie sa warunki naprawy bo juz mi mowili ze nie wyrobia sie w ciagu 14dni.
Z gory dziekuje
 

bonzo

New member
Ja bym się cieszył, jakby chcieli mi wymienić tv na nowszy model. Seria 3 jest najniższą serią Samsunga, podobnie jak S przed zmianą oznaczeń. Dostajesz więc to samo, tylko w nowszej wersji. Nie sądzę, żeby S-ka była lepsza od A330.
 

dandii

New member
makomako2 napisał:
Witam mam pytanie jako ze mialem tv samsung LE32S71 ale oddalem na gwarancje jako ze ta sama usterka wystapila po raz trzeci,z tym ze nie chca jej naprawiac tylko wymienic go na nowy model a jako ze nie maja tego samego proponuja mi LE32A330 na co sie zgodzilem ale po przeczytaniu kilku opini na jego temat zdanie troche zmienilem i teraz moje pytanie.Czy jesli odmowie wymiane na inny model to musza mi zwrocic gotowke?Chodzi mi o to jak to wyglada zgodnie z gwarancja samsunga.
Mam takze pytanie jesli ktos ma pod reka karte gwarancyjna LCD bo jako ze oddalem a chcialem wiedziec jakie sa warunki naprawy bo juz mi mowili ze nie wyrobia sie w ciagu 14dni.
Z gory dziekuje

Gdzie kupiłes tv to jest pierwsze pytanie, jezeli za trzecim razem bedziesz miał taka sama usterke to piszesz pismo o odstapienie od umowy i maja 14 dni kaledarzowe na wymiane sprzetu, ale o zwrot gotowki to bardzo watpie
 

gajtek123

New member
Ja miałem podobną historię w avansie. Mogłem wybrać inny Tv, dopłacić do lepszego, ale wybrałem kasę. Też zapytaj o pieniądze. Nie powinno być z tym problemu.
 

makomako2

New member
"Ja bym się cieszył, jakby chcieli mi wymienić tv na nowszy model. Seria 3 jest najniższą serią Samsunga, podobnie jak S przed zmianą oznaczeń. Dostajesz więc to samo, tylko w nowszej wersji. Nie sądzę, żeby S-ka była lepsza od A330."
No tak ale ja np zakupilem ten model samsunga bo mial Digital Natural Image engine a A330 nie posiada tego posiadam Xbox360 wiec uzywalem w samsungu funkcji game mode a w a330 takze i tego nie ma wiec z tego co pamietam tow gwarancji bylo napisane ze musza wymienic na model o tych samych lub lepszych parametrach a dnie czyli poprawa obrazu wchodzi w ten zakres czy tez sie myle?
Gwarancja dwu letnia konczy mi sie w styczniu TV zakupiony w mediamarkt
A najbardziej mi zalezy na modelu conajmniej A430 a marzeniem byl by zwrot kasy ale to malo prawdopodobne
Czy sie myle?
 
Ostatnia edycja:

mare37

Banned
na 6 moich sprzetow kupionych w MM 5 mialo wady..wiec naprawy gwarancyjne albo odsprzedaz bo pieniedzy nie zwracaja
nigdy wiecej grubszych zakupow w tym sklepie
widzialem jak ludzi przychodzili z pretensjami bo monitory lg byly z martwymi pikselami a kamery jvc sie psuly i cala sterta zwrotow..oczywiscie wciskano im inne modele drozsze

ja bym bral kase od samsunga i kupil taki sprzet jaki chce


makomako2 napisał:
"Ja bym się cieszył, jakby chcieli mi wymienić tv na nowszy model. Seria 3 jest najniższą serią Samsunga, podobnie jak S przed zmianą oznaczeń. Dostajesz więc to samo, tylko w nowszej wersji. Nie sądzę, żeby S-ka była lepsza od A330."
No tak ale ja np zakupilem ten model samsunga bo mial Digital Natural Image engine a A330 nie posiada tego posiadam Xbox360 wiec uzywalem w samsungu funkcji game mode a w a330 takze i tego nie ma wiec z tego co pamietam tow gwarancji bylo napisane ze musza wymienic na model o tych samych lub lepszych parametrach a dnie czyli poprawa obrazu wchodzi w ten zakres czy tez sie myle?
Gwarancja dwu letnia konczy mi sie w styczniu TV zakupiony w mediamarkt
A najbardziej mi zalezy na modelu conajmniej A430 a marzeniem byl by zwrot kasy ale to malo prawdopodobne
Czy sie myle?
 

makomako2

New member
mare37 napisał:
na 6 moich sprzetow kupionych w MM 5 mialo wady..wiec naprawy gwarancyjne albo odsprzedaz bo pieniedzy nie zwracaja
nigdy wiecej grubszych zakupow w tym sklepie
widzialem jak ludzi przychodzili z pretensjami bo monitory lg byly z martwymi pikselami a kamery jvc sie psuly i cala sterta zwrotow..oczywiscie wciskano im inne modele drozsze

ja bym bral kase od samsunga i kupil taki sprzet jaki chce

Dobra juz troche poczytalem o samsungu i zwrocie kwoty zakupu przez niego :???:
Tak ze na kase nie mam co liczyc ale zamiana na LE32A330 to juz nie zgodze sie tak latwo to nie jest lepszy tv od mojego starego przynajmniej pod niektorymi wzgledami :twisted:
 

mare37

Banned
Nie chca oddac kasy? Nie moga cie zmuszac do innego tv jesli nie chcesz co to ma byc? Skoro poprzedni egzemplarz ma ewidentna wade. Postrasz ich sądem konsumenckim to wymiekną.

makomako2 napisał:
Dobra juz troche poczytalem o samsungu i zwrocie kwoty zakupu przez niego :???:
Tak ze na kase nie mam co liczyc ale zamiana na LE32A330 to juz nie zgodze sie tak latwo to nie jest lepszy tv od mojego starego przynajmniej pod niektorymi wzgledami :twisted:
 

Enstriel

New member
Skonsultuj sie z Federacja Konsumenta. Nawet mozesz poczytac porady na ich stronie. Ale z tego co pamietam, to chyba mozesz sie nie zgodzic na wymiane na inny, nowszy model i rzadac zwrotu pieniedzy.
 

makomako2

New member
Enstriel napisał:
Skonsultuj sie z Federacja Konsumenta. Nawet mozesz poczytac porady na ich stronie. Ale z tego co pamietam, to chyba mozesz sie nie zgodzic na wymiane na inny, nowszy model i rzadac zwrotu pieniedzy.
A czy ktos z was nie moze napisac mi jak dokladnie to jest zapisane w gwarancji bo mam od aparatu samsung a brzmi ona tak:

10.Jeżeli w okresie gwarancyjnymzostana wykonane 3 naprawy gwarancyjne i wystapikolejna wada potwierdzona przez upowazniony punkt serwisowy ,nabywcy przysluguje wymiana sprzetu na wolny od wad .Jezeli gwarant nie posiada sprzetu tego samego rodzaju co bedacy przedmiotem reklamacji, nabywca ma prawo żądania zwrotu wzajemnych swiadczeń(zwrot zaplaconej gotowki)
no i teraz pytanie co to znaczy tego samego "rodzaju":grin:
No i mi usterka powtorzyla sie trzeci raz z tym ze 2 nie zostal nawet wpisany do karty gwarancujnej ani nawet zapisany jako naprawa wiec jak by ktos mila gwarancje od samsunga lcgd niech mi przepisze ja.
 

makomako2

New member
Ktos napisal ze powinienem wymienic ten tv na ten ktory mi proponuja ale ja tu widze ze oni chca mi wcsnac jeszcze gorszego trupa
kat widzenia 160/150(178/178)
jasnosc 450cd/m2 (500cd/m2)
Dnie nie ma (jest)
wyjscie sluchawkowe nie ma (na bocznej sciance)
Stop klatka nie ma (jest)
Game Mode nie ma (jest a mam xbox360)
svideo nie ma(jest na bocznej sciance)
Glosniki wbudowane 2X5W (10W!)

oczywiscie w (nawiasie) oznacza co bylo w starym modelu
Wiec wychodzi ze za Chiny Ludowe nie pojde na taki uklad

Czy naprawde nikt nie moze mi przepisac ze swojej gwarancji punktu opisu odpowiedzialnosci gwaranta w przypadku nie mozliwosci naprawy?
 
Do góry