Witam. Oddałem telewizor na gwarancji z powodu awarii podświetlenia matrycowego i pionowych linii badpixeli .
Dzisiaj minął termin dwóch tygodni od zebrania telewizora i zastanawiam się jakie są warunki gwarancji Ile mogą przetrzymywać mój telewizor bez rozwiązania?
Kontakt jest trudny, ale dostaję sms-y od jakiejś konsultantki na które nie mogę odpowiedzieć, że części zostały zamówione i termin 14 dni z tej uwagi będzie wydłużony. Tylko czy mogą tak robić i ile może to trwać?
Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
Dzisiaj minął termin dwóch tygodni od zebrania telewizora i zastanawiam się jakie są warunki gwarancji Ile mogą przetrzymywać mój telewizor bez rozwiązania?
Kontakt jest trudny, ale dostaję sms-y od jakiejś konsultantki na które nie mogę odpowiedzieć, że części zostały zamówione i termin 14 dni z tej uwagi będzie wydłużony. Tylko czy mogą tak robić i ile może to trwać?




Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka