Umowy na VOD nie podpisywałem bo kiedy ja brałem N, a było to tydzień po starcie, nie było nawet dekoderów z dyskiem. Dopiero po jakimś czasie wymieniłem nboxa białego na recorder i przy tym wziąłem VOD, ale zamawiałem go telefonicznie. Powiedziano mi jedynie że wiąże się to z umową do czerwca czy sierpnia, nie pamiętam już dokładnie a potem umowa na VOD przechodzi na czas nieokreślony i moge zrezygnować kiedy chce. A teraz mi powiedzieli że warunki promocji Mix VOD mówią, że owszem mogę zrezygnować, ale okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące

A w marcu mi sie kończy umowa z nimi więc na jedno wychodzi
Mam już dość tej N szczerze mówiąc. Za każdym razem jak dzwonie na ich hot-line to każdy co innego mówi. Mam przeczucie, że gdybym trzeci raz zadzwonił do nich, to powiedzieliby mi jeszcze co innego

Szkoda będzie tylko tego dekodera z dyskiem. Przydatna jest ta funkcja nagrywania, zatrzymania programu na żywo i cofania. Może do marca Cyfrowy Polsat też wprowadzi PVR (bo z tą platformą najprawdopodobniej podpisze umowe gdy tylko skończy mi się ta z N).
Aha, i prosze na mnie nie naskakiwać że mam jakieś pretensje bo nie mam. Zapytałem tylko czy to prawda. Zastrzeżenia mam jedynie co do ich infolinii, ale wszędzie tak jest że każdy co innego mówi, nie tylko u nich. Innym najlepszym tego przykładem jest mój dostawca internetu, tj. Dialog

Jedynie Era miała, i chyba dalej ma w miare dobrze wykwalifikowanych konsultantów. Przynajmniej ja nie miałem problemów nigdy tego typu, że każdy co innego mówił
