Witam
Pragnę ostrzec wszystkich przed zakupami w firmie Digital + w Łodzi .
Kupując sprzęt w tej firmie , jeżeli będziecie mieć szczęście że nic się nie zepsuje i nie będziecie musieli reklamować to zadowolenie sięgnie oceny 5 lub nawet 6 w skali szkolnej.
Nie daj Boże jednak jak traficie na wadliwy sprzęt.
Ja w roku 2017 kupiłem telewizor w Digital + i po 6 miesiącach użytkowania zwróciłem go z tytułu rękojmi z uwagi na trwałe zmiany w obrazie . W wielkich bólach telewizor został wymieniony na nowy ale po 8 miesiącach z powodu identycznej wady zgłosiłem telewizor znowu z tytułu rękojmi , otrzymałem nawet opinię serwisu oraz oświadczenie producenta o nienaprawialności sprzętu . Właściciel sklepu Pan Robert przyjął sprawę ,, pozytywnie’’ kazał dostarczyć wadliwy produkt i obiecał zwrócić kasę w terminie ustawowym.
Telewizor zwróciłem w dniu ! 27 grudnia 2018! I od tego czasu nie ma kasy ani telewizora a sklep nie udziel sensownych odpowiedzi .
Sprawa trafiła już do Rzecznika Praw Konsumenta oraz sądu .
Omijajcie szerokim łukiem bo oszczędność na kasie może wyjść Wam bokiem.
Pozdrawiam
Pragnę ostrzec wszystkich przed zakupami w firmie Digital + w Łodzi .
Kupując sprzęt w tej firmie , jeżeli będziecie mieć szczęście że nic się nie zepsuje i nie będziecie musieli reklamować to zadowolenie sięgnie oceny 5 lub nawet 6 w skali szkolnej.
Nie daj Boże jednak jak traficie na wadliwy sprzęt.
Ja w roku 2017 kupiłem telewizor w Digital + i po 6 miesiącach użytkowania zwróciłem go z tytułu rękojmi z uwagi na trwałe zmiany w obrazie . W wielkich bólach telewizor został wymieniony na nowy ale po 8 miesiącach z powodu identycznej wady zgłosiłem telewizor znowu z tytułu rękojmi , otrzymałem nawet opinię serwisu oraz oświadczenie producenta o nienaprawialności sprzętu . Właściciel sklepu Pan Robert przyjął sprawę ,, pozytywnie’’ kazał dostarczyć wadliwy produkt i obiecał zwrócić kasę w terminie ustawowym.
Telewizor zwróciłem w dniu ! 27 grudnia 2018! I od tego czasu nie ma kasy ani telewizora a sklep nie udziel sensownych odpowiedzi .
Sprawa trafiła już do Rzecznika Praw Konsumenta oraz sądu .
Omijajcie szerokim łukiem bo oszczędność na kasie może wyjść Wam bokiem.
Pozdrawiam
