Ustawienia serwisowe panasonic TX-P46G20E

Marek30

New member
Witam wszystkich,mam problem z moim tv.Potrzebuję namiary na ustawienia serwisowe gdyż przez własną głupotę pozmieniałem coś w nich i mam straszliwy obraz tzn.:jest jakby przejaskrawiony za bardzo rozjaśniony.Stało się to jak próbowałem rozwiązać problem z jednym pikselem który zawiesił się i świecił wciąż na czerwono.Jeśli ktoś z użytkowników poświęcił by chwilę i spisał by wartości ustawień serwisowych bł bym zobowiązany.Dodam też że przywracanie ustawień fabrycznych nie zmienia ustawień serwisowych,pozdrawiam
 

digitalus

Banned
Witam
Przed dokonaniem zmian mogles zrobic zdjecia np przy pomocy telefonu.Wtedy moglbys powrocic bez problemu do ustawien fabrycznych.Teraz bedzie trudno, potrzebny bylby service manual g20.Chyba ze ktos wejdzie do menu g20
Na forum jest podobny temat dotyczy 42g20
http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/54907-pytanie-do-znawcow.html
Jesli porownamy zdjecie z postu wyzej to ustawienie w glownym menu w st30 to sa takie same
Panasonic ST30 Service Menu - YouTube
[EP_3D] Calibration Plasma Panasonic ST30 - CR de calibration par diffuseur
http://www.hdtv.com.pl/forum/472710-post2357.html
Tu sa ustawienia dla innego telewizora
http://www.homecinema-fr.com/forum/...n-plasma-panasonic-g11-full-hd-t29886945.html

177467d1272993551-panasonic-g20-owners-thread-part-3-p04-05-10_18.15.jpg

kliknij tez tutaj temat dotyczy g20
http://www.avforums.com/forums/plasma-tvs/1243519-panasonic-g20-owners-thread-part-3-a-10.html
 
Ostatnia edycja:

Marek30

New member
Bardzo dziękuję za poświęcony czas zaraz sprawdzę na swoim maleństwie w ustawieniach.Co do zrobienia zdjęć to pomyślałem o tym po fakcie a alkochol i rozpacz z powodu zaawieszonego piksela nie są zbyt dobrymi doradcami w tych sprawach:twisted:.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
 

Marek30

New member
Witam ponownie,niestety nic nie zdziałałem w sprawie ustawień serwisowych nadal mam "mało atrakcyjny obraz ".Dzwoniłem do serwisu i pan serdecznie zaprasza mnie z telewizorkiem aby stwierdzić co naprawdę namieszałem a jak zapytałem o koszt to usłyszałem że powinno byc to opłacalne.Więc zwracam się do właścicieli G20 o pomoc a konkretnie podanie mi parametrów ustawień serwisowych i ekranach.Podaję adres @: marekszewczyk@interia.eu najlepiej prosił bym o nr.tel.zadzwonię (postaram się odwdzięczyć)
 
Do góry