UE50h6400 - Smart View na Win7 przestało działać

linchpin

New member
Cześć,
Od paru dni mam problem z aplikacją Smart View na Windows 7. Po aktualizacji na wersję 1.6.0.2 przestała się łączyć z TV UE50H6400. Do tej pory wszystko działało OK. TV podłączony jest kablem UTP do sieci LAN. Aplikacja widzi TV (pojawia się jego nazwa), ale połączenie nie jest nawiązywane. Na TV z kolei w MENU SOURCE pojawia się nazwa sieciowa komputera, ale nic to nie daje.

Smart View na telefonie z Androidem działa OK po sieci WiFi.

Co może być problemem? Czy ktoś ma podobnie?

Przy okazji zapytam czy jest jakiś inny sposób na streamowanie multimediów (filmy, zdjęcia) z PC na TV przez sieć LAN z pominięciem tej aplikacji Smart View na Windows? Jest trochę toporna.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Przy okazji zapytam czy jest jakiś inny sposób na streamowanie multimediów (filmy, zdjęcia) z PC na TV przez sieć LAN z pominięciem tej aplikacji Smart View na Windows? Jest trochę toporna.

Włącz udostępnianie plikòw na PC i wskaż lokalizacje z plikami lub zainstaluj np serviio czy coś podobnego.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Skoro po sktualizacji softu coś się pokaszaniło tzn, że winny soft w tv.
Może zresetuj tv do ustawień fabrycznych.
Zresetuj może też najpierw router. U mnie ostatnio przy aktualizacji softu w ampli też działy się cuda.
Skoro masz włączone udostępnianie to tylko powyższe przychodzi mi na myśl.
 

Atka_74

New member
Witam,
u mnie ten sam problem. Wszystko działało bez problemów do poniedziałku do aktualizacji oprogramowania do wersji 1.6.0.2. Jedna różnica, że łącze się przez wifi UPC a nie po kablu.
Smart view odpala się bez problemu, widzi TV ale się nie łączy z nim. Komunikatów brak

Co już zostało zrobione:
1. Odinstalowane i zainstalowane oprogramowanie samsung smart view - dalej nie działa
2. Zresetowany TV do ustawień fabrycznych - dalej nie działa
3. Udostępnianie plików na PC włączone - dalej nie działa

Co można jeszcze zrobić? :niewiem:
Serdeczne dzięki za pomoc w temacie :smile:
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Co już zostało zrobione:
1. Odinstalowane i zainstalowane oprogramowanie samsung smart view - dalej nie działa
2. Zresetowany TV do ustawień fabrycznych - dalej nie działa
3. Udostępnianie plików na PC włączone - dalej nie działa

Co można jeszcze zrobić? :niewiem:
Serdeczne dzięki za pomoc w temacie :smile:

W zasadzie nic lub prawie nic, bo problemem jest niemal na pewno nowy soft.
Zrób hard reset routera wifi (przycisk z tyłu) i ewentualnie zainstaluj na PC np Serviio czy inny serwer DLNA.
Jeśli to nie rozwiąże problemu to cóż ....... Info do Samsunga.

Pozdr
 

linchpin

New member
Problem jest raczej po stronie aplikacji Smart View na PC, bo po aktualizacji na nową wersję 1.6.0.2 przestało to śmigać. Niech sobie Samsung ten bubel w buty wsadzi, bo sama aplikacja i tak jest beznadziejna.
Zainstalowałem Serviio i jestem zadowolony, wszystko jak na razie działa bez problemu i jeśli tak zostanie to do Smart View na PC nie wrócę.

@Atka_74
Polecam zainstalować Serviio. Działa sobie w tle, większa możliwość konfiguracji, wyświetla okładki do filmów itp. Jedyne czego nie ma w porównaniu do SV to zdalne uruchomienie pliku na TV z poziomu komputera, ale mnie to akurat nie potrzebne, wolę i tak przeglądać ręcznie pliki przez TV.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Teraz Samsung powinien uaktualnić apk na Win7, bo chyba wypuszczając nowy soft na tv zapomniał o niej.
Ja miałem podobny problem, ale z ampli Denona. Wyszła nowa wersja sterująca na androida tyle, że przestała działać z wersją 4.2.2. Znalazłem poza SklepPlay starszą wersję i działa.
Tak to jest z uaktualnieniami.

P.S: widzę, że serviio pomogło....
 

Atka_74

New member
Wróciłam do domu i miałam zresetować wifi ale coś mnie tknęło i jeszcze raz odpaliłam program smart view.
O dziwooooo .... pojawiła się nowa aktualizacja i wszystko śmiga jak trzeba :smile:
Serdecznie Wam dziękuję i mój małżonek też :)

Ja mam święty spokój a on filmy :popcorn:

P.S.
oczywiście żartuje ze świętym spokojem :D
 

linchpin

New member
Czyli Samsung spieprzył aktualizację apki i szybko wypuścił poprawkę. Plus za sprawną reakcję z ich strony. Tak czy siak zostaję przy Serviio :)

Dzięki za pomoc.
 
Do góry