UE40F6400 problem z wyłączeniem

toldiminimal

New member
Witam,

Kilka dni temu aktualizowałem UE40F6400 do softu 2112. Po aktualizacji pojawił się problem z wyłączeniem telewizora, mianowicie po naciśnięciu przycisku power mija jakieś 20-25s nim telewizor się wyłączy.

Macie jakieś złote rady, bądź ktoś ma podobny problem ?


Poniżej filmik, gdzie na początku widać jak mruga czerwona dioda po naciśnięciu power i czas jaki mija do wyłączenia TV.

youtube.com/watch?v=O22VAh19VeA

Pozdrawiam !
 

Henry

Active member
Bez reklam
Proponowałbym mały reset lub kontakt z Samsungiem, skoro występuje to u większej ilości osób, to błąd w aktualizacji....
btw. zmienia ona cokolwiek w działaniu TV- jakieś nowe funkcje, kodeki....?
 

toldiminimal

New member
Proponowałbym mały reset lub kontakt z Samsungiem, skoro występuje to u większej ilości osób, to błąd w aktualizacji....
btw. zmienia ona cokolwiek w działaniu TV- jakieś nowe funkcje, kodeki....?

Po kliknięciu w SmartHub na plocie pojawia się dolna listwa ostatnio uruchamianych aplikacji/źródeł itp.. tak jak ma to miejsce w Tizenie i Serii H po aktualizacji. Wybranie aplikacji odpala stary Hub "Orsay"



dodatkowo z dniem 21.10 Samsung zaprzestał wsparcia i kontynuowania usługi Warto Obejrzeć.
 

toldiminimal

New member
No i jest odpowiedź z Samsung'a

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

W odpowiedzi na Pana wiadomość, jaka została skierowana za pośrednictwem formatki internetowej, uprzejmie Panie ... informuje, że kwestia długiego czasu włączania odbiornika ostatnimi czasy jest nam doskonale znana.
Powyższa sytuacja, która oczywiście jest dość irytująca dla użytkownika spowodowana jest kwestią oprogramowania urządzenia, która w tym przypadku z racji zmiany platformy Smart Hub-a spowodowała kwestię nieco dłuższego włączania a czasem wyłączania.

Oczywiście Panie ... proszę się nie martwić, problem zostanie niebawem zniwelowany z racji tego, że sukcesywnie zbieramy informacje o tym fakcie również Pana wiadomość została przekazana do Inżynierów Wsparcia Technicznego.


Pozostaje czekać i ponaglać, troszkę kłamstewko się wdarło bo platforma SmartHub nie jest zmieniana - pozostaje nadal Orsay
 

Paw3lLDZ

New member
Od momentu aktualizacji softu do wersji 2112 mam ten sam problem. To znaczy czas wyłączenia tv wynosi najmniej 7 sekund. We wcześniejszych wersjach softu ten czas wynosił może 2 sekundy. Im nowszy soft tym gorzej chodzi telewizor, muli się coraz bardziej.
 
Do góry