UE32ES5500 problem z internetem

Alurek

New member
Witam ,szukam pomocy w sprawie internetu. ES5500 mam od około roku ,do tej pory korzystanie z interntu było ok.Od 3 tyg. zaczęły się problemy! Mam stałe łącze po kablu z prędkością 60mb/s ,na kompie wszystko działa bez zarzutu problem zaczyna się kiedy korzystam z internetu w tv. Prędkość jaką uzyskuje jest między 20 -12 mb/s częściej 12 co jakieś 30 min. pokazuje się info że "obecna strona wygasła brak pamięci lub inna przyczyna" Zgłosiłam problem do serwisu ,stwierdzono że trzeba wymienić płytę główną, i tak też zrobiono, podobno. Niestety problem dalej pozostał czyli brak pamięci po około 30 min. i bardzo niska prędkość ,co nie jest spowodowane problemami z łączem czy routerem. Czy ktoś miał już taki problem i co z tym zrobić ? Serwis twierdzi że jest ok. i że to taki "urok" internetu w tv.
 

Alurek

New member
Nikt nie pomoże kobiecie w potrzebie, nikt nie miał podobnych problemòw? Może ktoś wie czemu co jakiś czas pokqzuje się info. ( Brak pamięci) ,mimo resetu?!
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Sprawdź czy jest nowsze oprogramowanie do TV oraz przywróć ustawienia fabryczne. Jak problem będzie dalej to zgłoś do serwisu.
 

Alurek

New member
Serwis już w nim grzebał ,rzekomo wymienili płytę i tak ma to wygladaa jak opisałam ! Ale ciężko oglądać film i co 30mi. brak pamięci i od początku wszystko.
 
Do góry