TV z mediaexpert czy euro.com

shavo83

New member
Witam wszystkich,wiekszosc osob odwiedza to forum z zamiarem doboru TV do wlasnych potrzeb a ja chcialbym dobrac odpowiedni sklep do zakupu takiego tv aby ominac sztuczki marketingowe i rozne tego typu rzeczy.Wiec jak to jest z tymi sklepowymi cenami,przykladowo w mediaexpert upatrzony TV kosztuje 1650zl natomiast w euro.com 2100zl a w jeszcze innym 1900zl.Wiec o co tu chodzi,dlaczego takie zbierznosci w cenach tego samego produktu???Czy nizsza cena oznacza ze mozemy natrafic na jakas podrobke lub jakis zwracany kilka razy towar wciskany nam ponownie albo po jakiejs naprawie,z jakas usterka???Nie za bardzo rozumie polityke sklepow.Czy jest w tym jakis haczyk???Jakie jest wasze zdanie na ten temat,jakim sklepom mozna zaufac i kupic dobry towar nie obawiajac sie ze bedzie to chinski bubel?Zamierzalem kupic TV w mediaexpert z powodu atrakcyjnej i konkurencyjnej ceny ale nie wiem co o tym myslec.Czekam na wasze wypowiedzi i znajomosc tematu...Pozdrawiam
 

tdx

New member
Bez reklam
Zarowno Media Expert jak i Euro RTV maja jeden oficjalny kanal dystrybucyjny. To nie sa firmy krzaki z allegro gdzie Pan Zbyszek kupuje w chinach mp3 Na wage... :)
Roznica w cenie wynika najczesciej z tego kto ile kupil i jakie wsparcie od producenta za to dostal. Niektorze firmy maja wieksze plany obrotowe i potrzebuja zrobic obrot innym wystarczy np wieksza marza. Nie ma sklepu w ktorym kazdy produkt jest najtanszy.
Wysłane z mojego GT-I9100
 

shavo83

New member
Witaj kiki mam namysli model Philipsa 32PFL4258H/12 gdzie w mediaexpert stoi po 1699zl a w euro.com no akurat stanial bo wczesniej byl po 1999zl a aktualnie 1899zl
 

wenterek

New member
Cześć jestem Wenterek i lubię enterek... tak jestem królem sucharów :)
Więc ogólnie rzecz ujmując wracając do tematu... ja mam złe doświadczenia z euro... jako były pracownik zarówno jednego i drugiego sklepu mogę powiedzieć tak. W Euro pracownik dostaje dodatkowe premie za wciśnięcie klientowi okreslonego telewizora mówiąc mu że jest najlepszy... w Media Expert nigdy nie musieliśmy tego robić i nikt nam nie kazał tego robić... wiec jeżeli chodzi o mediamarkety, to z tych dwóch dla mnie wybór zawsze był oczywisty :)
pozdrawiam :)
 

Riv11

New member
Bez reklam
Cześć jestem Wenterek i lubię enterek... tak jestem królem sucharów :)
Więc ogólnie rzecz ujmując wracając do tematu... ja mam złe doświadczenia z euro... jako były pracownik zarówno jednego i drugiego sklepu mogę powiedzieć tak. W Euro pracownik dostaje dodatkowe premie za wciśnięcie klientowi okreslonego telewizora mówiąc mu że jest najlepszy... w Media Expert nigdy nie musieliśmy tego robić i nikt nam nie kazał tego robić... wiec jeżeli chodzi o mediamarkety, to z tych dwóch dla mnie wybór zawsze był oczywisty :)
pozdrawiam :)
Dla mnie też. Kupiłem odkurzacz w MediaExpert. Zepsuł się po dwóch tygodniach i co? Dowiedziałem się, że mam go sobie sam dostarczyć do serwisu, a jak chcę reklamować w MediaExpert to mogę iść do sądu. Na telewizor w MediaExpert to bym się nie zdecydował, chyba, że producent gwarantuje że serwis dojedzie do mnie do domu.
 

wenterek

New member
shavo83 - Jak ktoś pyta o opinie,to ją wyrażam zwyczajnie.
Chciałbym żebyście wzięli też pod uwagę, że ME ma kilku właścicieli i każdy salon jest zarządzany w inny sposób... dlatego opinie mogą być tak różne.
Ja nie trafiłem nigdy tak żeby coś mi się złego stało ze sprzętem, czy miał problemy z serwisem... do tego też wlicza się świadomość swoich praw jako konsumenta :)
Pozdrawiam
 

Kulaska

New member
Też już gdzieś to słyszałem, ze takie są praktyki w tego typu sklepach, dobrze wiedzieć, że przynajmniej Wam tego nie kazali robić. To bardzo słabe, bo mimo szerokiej wiedzy dostępnej w necie, to warto czasem zapytać się kogoś żywego, czyli specjalisty/sprzedawcy. Na szczęście da się to wyczuć, zwłaszcza jesli poczytasz i dopiero zaczniesz pytać. Polecam zacząć od pytań na które znasz odpowiedź ;) Ja tak robię w Media Expert i to się zawsze sprawdza. W sensie nikt mnie jeszcze tam nie próbował zrobić w konia.
 

Riv11

New member
Bez reklam
Też już gdzieś to słyszałem, ze takie są praktyki w tego typu sklepach, dobrze wiedzieć, że przynajmniej Wam tego nie kazali robić. To bardzo słabe, bo mimo szerokiej wiedzy dostępnej w necie, to warto czasem zapytać się kogoś żywego, czyli specjalisty/sprzedawcy. Na szczęście da się to wyczuć, zwłaszcza jesli poczytasz i dopiero zaczniesz pytać. Polecam zacząć od pytań na które znasz odpowiedź ;) Ja tak robię w Media Expert i to się zawsze sprawdza. W sensie nikt mnie jeszcze tam nie próbował zrobić w konia.

Dziwny ten wysyp zachwalających MediaExpert. Jeszcze dziwniejsze, że chwalący mają po jednym poście. Oczywiście osoba z jednym postem pisze: "ME jest suped sklepem jesteśmy super uczciwi i naj... " i pojawia sie druga osoba, też z jednym postem, a jakże i potwierdza te informację. No czad...
A ja stwierdzam, ze najgorszy sklep w jakim kiedykolwiek zrobiłem zakupy to MediaExpert, brak wiedzy i profesjonalizmu. A na dowód, że moja opiie nie jest odosobniona podaję link Opinie o sieci MediaExpert - Lista sieci - E-sieci.pl jak widać na ponad 2 tys oosób większośc opini to niezadowoleni i jeszcz jeden link Wykop.pl - Zobacz: Jak Media-Expert robi klientów w bambuko. i może skończmy z reklamami ME.
 

Riv11

New member
Bez reklam
Hej Riv11 ja też pracuje w ME :) mam wystarczającą ilość postów?

Tylko, że ja nie pracuje w ME ani zadnym innym i moja opinia jest opinią klienta a nie pracownika. I jak widać na podstawie linków podanych wyżej nie jest ona odosobniona. I ja po moich doświadczeniach z ME już więcej zakupu tam nie zaryzykuję. A że opinia pracownika i klienta się różni, to mnie nie dziwi. I nikt mi nie powie, żę tekst jaki dostałem w ME " proszę nam nie zawracać głowy, wie pan ilu mamy klientów? Proszę reklamować u producenta. Może pan też założyć sprawe w sądzie", jest nomą w każdym sklepie. Ja oczywiście o 300 zl procesować się nie mam zamiaru, ale na pewno nie kupię w ME telewizora za 5 tys. Wierzę, że macie wielu klientów i akurat mało wam zależy na jednym kliencie. Tylko, ze ja na to patrzę z punktu widzenia tego jednego klienta, a nie z punktu widzenia pracownika. I oczywiście można się obrazić, ze zamiast siedzieć cicho to piszę o własnych doświadczeniach z ME. Ja w każdym razie gorąco odradzam zakupy w ME, i to nie z powodu opini przytoczonych w linkah, ale z własnych doświadczeń.
 

trycu

New member
Też mam jeden post, ale się wypowiem ;) Obie te marki to sieci sklepów i np. Media Expert ma 290 punktów w całej Polsce. Zawsze może trafić się sklep w którym coś nie będzie odpowiadało czy to klientowi czy to pracownikowi - to normalka. Moim zdaniem nie ma co generalizować opinii dotyczących jednego sklepu na całą sieć. Nie chcę bronić ani atakować żadnej z sieci. Po prostu staram się popatrzeć na sprawy obiektywnie.
 

tdx

New member
Bez reklam
Piszesz że sklep nie przyjął Ci reklamacji, mógłbym zapytać czy reklamowałeś towar z tytułu niezgodności towaru z umową czy gwarancji, jeśli to pierwsze i sklep reklamacji nie przyjął sprawa wygrana w każdym sądzie przez Ciebie...
Jeśli powoływałeś się na gwarancję i gwarant w warunkach napisał trzeba odesłać do autoryzowanego punktu serwisowego a nie do sklepu to nie wiem do kogo Masz pretensje? Przecież korzystasz z GWARANCJI...
Oczywiście jakbyś kupował u mnie to za sprawę honoru postawił bym sobie szybkie załatwienie Twojego serwisu ale ludzie są różni ;)

Pozdrawiam serdecznie :)
PS Media Expert to 3 firmy
TERG (własiciel mediaexpert.pl)
ASTRAL
DOMEX

Ostatnio Domex wykupił cały Avans i wystąpił z sieci ME. Wszystkie sklepy DOMEX zmieniają nazwę na AVANS i pewnie pod tą nazwą będą działały...
 

Riv11

New member
Bez reklam
Reklamowalem z tytułu niezgodności towaru z umową. Wiem ze wygrałbym w sądzie, z resztą pracownik ME sam mi powiedział, że jak mi się chce to mogę iść do sądu. Jak napisałem, nie chce mi się procesować o 300 zł. Kupiłem po prostu drugi odkurzacz. Z gwarancji też nie skorzystałem, bo sam musiałbym dowieść odkurzacz so serwisu ( ponad 20 km). Na marginesie, swrwis był mocno zdziwiony postawa ME, ale serwisant powiedział, że maja takie sygnały, że ME nie chce przyjąć sprzętu do reklamacji. I z tego co powiedział sserwisant, to serwis odbiera sprzęt z ME na własny koszt, więc tu nie moglo chodzić o koszty, myślę, że to raczej wynik polityki firmy. A żeby bylo śmieszniej to sprzedawca wcisnąl mi też ubezpieczwnie- więc miałem niesprawny sprzet, gwarancje, ubezpieczwnie i tyle, to wszystko bylo warte.
Więc, skoro nie wiesz do kogo mam pretensje, to wyjaśniam: mam pretensje do ME bo nie przyjęto reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Nic nie rozumiem...
Jeśli reklamował z tytułu NTzU do 6mc to sprzedawca ma dowieść że sprzęt posiadał wadę w momencie zakupu.... A do 8mc możesz to zgłosić...
Jak sklep mógł Ci nie przyjąć NTzU?
Znasz swoje prawa? po 14 dniach roboczych bez odpowiedzi uznaje się że reklamacja była zasadna :) Nawet ustna :)
 

Riv11

New member
Bez reklam
No, ja też tego nie rozumiem. I co z tego, że znam swoje prawa, jak jedyna droga ich egzekwowania od ME to droga sądowa? Jeszcze raz, bo chyba nie zauważyłeś- nie chce mi sie procesować o 300 zł. A jest to jedyna droga wyegzwkwowania tego prawa od ME.
Pewnie w innych sieciach wygląda to inaczej, ale w Media Expert właśnie tak to wyglada.
Co wiecej na skargę dostałem odpowiedź:
"Proponujemy również bezpośredni kontakt z producentem: AHOST.pl - hosting, domeny .zanussi.p l/Support- landing-pa ge/Service -Centers/ i zgłoszenie reklamacji produktu na infolinii producenta.
Zdajemy sobie sprawę, że nieprzychylne nam sytuacje, jakie niekiedy dotykają naszych Klientów wpływają na wizerunek naszej firmy. Dlatego zapewniamy, że nie jest dla nas standardem inicjowanie zdarzeń odbijających się negatywnie na relacjach z naszymi Klientami."
Więc może udaj sie do Biura obsługi klienta Media Expert i ich zapytaj dlaczego proponują mi kontakt z producentem zamiast przyjąć przyjać reklamacje z tytułu NT z U.
 
Do góry