Panowie mam pytanko zamowilem 55ju7000 a dostałem 55ju7090 czym to sie różni? te dwa modele miedzy soba?
no jak tylko tym to spokobo już myślałem ze będę musiał tv odsyłać . Swoja droga tv dotarł ale jakoś mnie nie powala może to kwestia kalibracji jeszcze.
Może trzeba skalibrować, poczytaj o profesjonalnej kalibracji.UPC kanały hd canal plus itp. Co prawda gdy włączę strefę uhd VOD jest ok ale tak jak mowie czegoś mi brakuje.
UPC kanały hd canal plus itp. Co prawda gdy włączę strefę uhd VOD jest ok ale tak jak mowie czegoś mi brakuje.
Poczytaj sobie to co napisał Kacper-24, który również nabył ten TV i podobnie jak Ty czuł niedosyt. Trzeba pogrzebać w opcjach powyłączać niektóre np. "Redukcja zakłóceń MPEG" i "Czysty obraz cyfrowy"UPC kanały hd canal plus itp. Co prawda gdy włączę strefę uhd VOD jest ok ale tak jak mowie czegoś mi brakuje.
To znaczy, że odstałeś TV z dystrybucji europejskiej. Ciekawe co będzie jak pójdziesz z nim do polskiego serwisu Samsunga...Panowie mam pytanko zamowilem 55ju7000 a dostałem 55ju7090 czym to sie różni? te dwa modele miedzy soba?
Faktycznie jest lepiej po tych ustawieniach ale jeszcze sie pobawie zobaczymy co z tego wyjdziewidze ze nie da rady wstawić linku .
Po uruchomieniu trybu "Film" warto wprowadzić następujące zmiany w ustawienia domyślne:
Obraz -> Opcje obrazu -> Redukcja zakłóceń MPEG -> Wyłączony
Obraz -> Opcje obrazu -> Czysty obraz cyfrowy -> Wyłączony
Obraz -> Opcje obrazu -> Diody Smart LED -> Minimum
płynność ustaw na wyrażny
ja jeszcze zredukowałem jasność na z 13 na 10
tryb film na of
tonacja kolorów ciepły 1
poziom czerni hdmi na niski
osobiście jestem zadowolony
No właśnie tu jest pies pogrzebanyNie będzie problemu z gwarancją
Zapis z karty Samsunga wyraźnie informuje ze produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu.
Numer referencyjny Klienta: 2710412098.
Numer zgłoszenia Email: 3627427.
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Szanowny Panie Piotrze,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Rozumiem Pana lecz obecnie nie ma planów wprowadzenia modelu UE55JS8000 na rynek polski.
Produkt podany na przesłanym przez Pana linku nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji Samsung Polska.
Oznacza to, że jego opcje mogą nie być dostosowane do specyfiki naszego rynku.
Proponuję Panu zapoznanie się z naszą obecną ofertą i zakup TV:
UE55JS8500 ewentualnie UE55JS9000.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdziePannajnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Z pozdrowieniami,
Maciej Pielak
--------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
to tyle w rozmowie telefonicznej dopytywałem o gwarancje na takowy produkt konkretnie o 55js8000,i przekazano mi to co napisałem powyżejNumer referencyjny Klienta: 2710412098.
Numer zgłoszenia Email: 3650432.
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.
Szanowny Panie Piotrze,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Rozumiem Pana lecz obecnie nie ma planów na wprowadzenie TV JS z płaskim ekranem.
Proponuję jednak zapoznanie się z ofertą modeli zakrzywionych, ponieważ wielu klientów jest zadowolonych z tego rozwiązania.
Dodatkowo przy zawieszeniu TV na ścianie nie powinno to wpływać na estetykę produktu.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdziePannajnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Z pozdrowieniami,
Maciej Pielak
--------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl