pawelfredd
New member
Właściwie to powyższe już nie ważne. 9362e zakupiony. Thx kiki.
Telewizor dotarł do mnie wczoraj. Dosłownie 24 godziny od zamówienia. Dziś już jest zawieszony na ścianie. W porównaniu z moim starym LG 42 LS5600 to wrażenie wizualne jest spore. Wykonanie bardzo dobre, nie mogę się do niczego przyczepić. Ramka TV jest metalowa a dolna listwa z aluminium. Pilot do TV przemilcze... tani plastik, to ten w LG robi solidniejsze wrażenie. Dźwięk dobry jak na TV a z obrazem muszę pokombinować. Korzystam z DVB-T więc w HD mam tylko TVP 1 i 2. Obraz jest wizualnie "gorszy" od Samsunga UE55MU6172UXXH (w kwestii TVP 1 i 2 HD nadawanej z DVB-T), który posiada mój kolega. Na Samsungu wydaję się być bardziej ostry. Jednak to moja opinia na gorąco, bez żadnych zabaw ustawieniami obrazu.
Ktoś pytał o zużycie energii. To tak się prezentuje po wyjęciu z pudełka:
Stand by 0,2W
Eco 126W
Standard 169W
Personalny 124W
Dynamiczny 169W
Film 110W
HDMI3 (kalibracja kiki) 124W (podpięty pod PS4)
Wyniki zaokrąglone w górę, DVB-T na TVP 1HD.
Filmy 4K piękne.
masz więcej fotek?to wrzuć tam na fb , mam nadzieję że zainwestowali w końcu w bardziej energooszczędnej podzespoły
Dzień dobry forum
Pozwolę sobie odświeżyć wątek. Przeczytałem ten wątek i postanowiłem zakupić Sharp LC-70UI7652E.
Pierwsze wrażenie spoko. Przesiadłem się z 60 calowej plazmy LG. Rozmiar mnie nie przeraził.
Obraz przy fabrycznych ustawieniach w porównaniu do moje starej plazmy nie akceptowalny. Po ustawieniu wszystkie absolutnie do przyjęcia.
Nie zauważyłem nadzwyczajnych objawów cloudingu.
Co mnie zaskoczyło na minus (było już o tym w tym wątku) to pilot i brak możliwości zmiany trybów obrazu dla Netflix i YouTube.
Ale to dopiero początek moich problemów z Sharp.
Pierwszego dnia po kilkunastu minutach wyłączyłem z pilota TV i ku mojemu zdziwieniu dioda standby zgasła. Telewizor nie dał się już włączyć pilotem.
Wyłączyłem tv z gniazdka zasilającego i ponownie włączyłem. Dioda zaświecała się. Uruchomiłem tv z pilota.
Pomysłem sobie zdarzyło się. Nie róbmy tragedii.
Później sytuacja zdarzyła się niestety jeszcze wiele razy. Zaobserwowałem, że zdarza się to praktycznie za każdym razem kiedy telewizor jest włączony kilkanaście / kilkadziesiąt minut.
Zawsze po wyłączeniu z pilota tv przechodził w taki tryb, że należało go wyłączyć z prądu.
Zgłosiłem do oleole reklamację. Po tygodniu przyjechał przesympatyczny serwisant wymienił zasilacz.
Potestowaliśmy przez 20 minut włączając i wyłączając TV.
Nie udało nam się powtórzyć problemu.
Niestety tego samego dnia kiedy telewizor popracował dłużej problem powrócił.
Kolejna reklamacja . Po tygodniu przyjeżdża kolejny przesympatyczny serwisant , tym razem z płytą główną.
Po uruchomieniu wszystko OK. Ale okazuje się że ze względu na błędnie wgrane klucze do Netflix aplikacja ta zawiesza się. Dostałem zapewnienia że nowe oprogramowania zostanie mi przesłana mailem na drugi dzień i wgram sobie nowe klucze.
Zgodziłem, się ciesząc się działającym Telewizorem.
Tego samego dnia wieczorem sytuacja się powtórzyła
Reklamacja do oleole.
Po 10 dniach przejechał do mnie nowy egzemplarz (jak zapewniał Pan przetestowany w fabryce)
Nowy egzemplarz sprawował się bez błędnie przez 1 DZIEŃ.
Sytuacja się powtórzyła
Tym razem złożyłem reklamacje do oleole z żądaniem odstąpienia od umowy.
Chyba nie polubię się już z Sharpem