Witam serdecznie, poniżej postaram się opisać dokładnie swój problem zw. z nowokupionym TV lcd sony 40ex500.
W zeszłym tygodniu zakupiłem nowy TV LCD przez sklep internetowy. Mimo moich próśb aby przesyłka dotarła do mnie dziś, czyli w piątek to kurier przyjechał we wtorek, na skutek czego TV odebrała ciocia.
Dopiero dziś byłem u cioci i rozpakowałem TV, zarówno karton i TV w stanie idealnym, bez żadnych obić uszkodzen itd. Niestety po podłączeniu TV okazało się ze prawdopodobnie jest uszkodzona matryca, ponieważ obraz jest niebieski z pionowymi paskami w kilku kolorach oraz od góry jakby trochę rozlany.
Po zadzwonieniu do sklepu internetowej uzyskalem odpowiedz ze najlepiej jak zadzwonie do producenta TV i zglosze usterke. Tak zrobilem, po czym zadzwoniono do mnie autoryzowanego pkt serwisowego i stwierdzono po opisie usterki ze najprawdopodobniej to bedzie uszkodzenie mechaniczne nie podlegajace gwarancji, ale na 100%stwierdzą to po sprawdzeniu sprzętu. Pani z pjt autoryzowego wydawala sie niewzruszona moim tlumaczeniem ze jak moze to byc uszkodzenie mechaniczne skoro zarowno tv jak i karton sa w stanie idealnym.
Zadzwonilem do firmy kurierskiej ale tam mi powiedziano, ze jezeli karton i TV nie ma sladow zadnych uszkodzen to oni nie moga sporzadzis zadnego protokolu uszkodzenia bo towar nie byl mechanicznie w transporcie uszkodzony a to ze nie dziala ekran to juz nie uiich sprawa tylko sprawa reklamacji do producenta.
W zwiazku z powyzszym pbardzo prosze o podpowiedz, czty serwis moze mi odmowic naprawy mimo ze tv nie ma absolutnie zadnych sladow uszkodzen. Przeciez kupując TV nie mam obowiązku a nawet prawa przed zakupem go podlaczenia, a nie mam tez rengenu w oczach aby wiedziec czy jest sprawny technicznie.
Prosze o podpowiedz czy sa jakies przepisy regulujace ta kwestie abym mogl je przytoczyc w korespondencji z producentem. Czy jest jaka prawna definicja uszkodzenia mechaniczneg?
W zeszłym tygodniu zakupiłem nowy TV LCD przez sklep internetowy. Mimo moich próśb aby przesyłka dotarła do mnie dziś, czyli w piątek to kurier przyjechał we wtorek, na skutek czego TV odebrała ciocia.
Dopiero dziś byłem u cioci i rozpakowałem TV, zarówno karton i TV w stanie idealnym, bez żadnych obić uszkodzen itd. Niestety po podłączeniu TV okazało się ze prawdopodobnie jest uszkodzona matryca, ponieważ obraz jest niebieski z pionowymi paskami w kilku kolorach oraz od góry jakby trochę rozlany.
Po zadzwonieniu do sklepu internetowej uzyskalem odpowiedz ze najlepiej jak zadzwonie do producenta TV i zglosze usterke. Tak zrobilem, po czym zadzwoniono do mnie autoryzowanego pkt serwisowego i stwierdzono po opisie usterki ze najprawdopodobniej to bedzie uszkodzenie mechaniczne nie podlegajace gwarancji, ale na 100%stwierdzą to po sprawdzeniu sprzętu. Pani z pjt autoryzowego wydawala sie niewzruszona moim tlumaczeniem ze jak moze to byc uszkodzenie mechaniczne skoro zarowno tv jak i karton sa w stanie idealnym.
Zadzwonilem do firmy kurierskiej ale tam mi powiedziano, ze jezeli karton i TV nie ma sladow zadnych uszkodzen to oni nie moga sporzadzis zadnego protokolu uszkodzenia bo towar nie byl mechanicznie w transporcie uszkodzony a to ze nie dziala ekran to juz nie uiich sprawa tylko sprawa reklamacji do producenta.
W zwiazku z powyzszym pbardzo prosze o podpowiedz, czty serwis moze mi odmowic naprawy mimo ze tv nie ma absolutnie zadnych sladow uszkodzen. Przeciez kupując TV nie mam obowiązku a nawet prawa przed zakupem go podlaczenia, a nie mam tez rengenu w oczach aby wiedziec czy jest sprawny technicznie.
Prosze o podpowiedz czy sa jakies przepisy regulujace ta kwestie abym mogl je przytoczyc w korespondencji z producentem. Czy jest jaka prawna definicja uszkodzenia mechaniczneg?