Nadal mam problem ze smużeniem w modelu 55W829B.
Zgłosiłem go na gwarancji i ma pojechać do centralnego serwisu w Radomiu na ekspertyzę, ale przedstawiciel krakowskiego oddziału tego serwisu (
Autoryzowany Serwis MIK RADOM: Philips, Apple, Samsung, Sony, Toshiba, Sharp, JVC, Panasonic ) próbował przekonać mnie że to normalne, bo "wszystkie telewizory smużą" więc obawiam się, że moja reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Zrobiłem porównanie materiału źródłowego z tym jak to u mnie wygląda:
Źródło:
https://www.youtube.com/watch?v=mc92FJmd370
Odtwarzałem to na kilku telewizorach, monitorach, tablecie, telefonie komórkowym - smużenia nie było, albo minimalne.
To samo wideo co powyżej na moim TV wygląda tak:
https://www.youtube.com/watch?v=dYS-K-FCd-k
Widać długie ciemne smugi ciągnące się po obrazie, moim zdaniem to nie może być normalne dla telewizora tej klasy.
Czy jakiś posiadacz W829B (albo podobnego TV) mógłby u siebie odpalić ten pierwszy filmik i nagrać telewizor telefonem?
(Tryb gra, wszystkie polepszacze wyłączone)