TV 55" [4000zł] dla gracza

Sirnor

New member
Witam, planuję zakup telewizora 50"-55". Posiadam ps4 pro i gram w Overwatch'a. Zakup planuję gównie pod granie oraz oglądnie filmów/seriali. W związku z czym interesuje mnie matryca 100hz+ oraz jak najmniejszy input lag. Przeglądałem wiele modeli, ale najbardziej zainteresował mnie Philips 55PUS7101 ze względu na input lag 35ms oraz matryce 120hz. Jak myślicie, jest to dobry wybór czy może znajdę w podobnej cenie coś lepszego pod gry?
 

Felix

New member
Witam, planuję zakup telewizora 50"-55". Posiadam ps4 pro i gram w Overwatch'a. Zakup planuję gównie pod granie oraz oglądnie filmów/seriali. W związku z czym interesuje mnie matryca 100hz+ oraz jak najmniejszy input lag. Przeglądałem wiele modeli, ale najbardziej zainteresował mnie Philips 55PUS7101 ze względu na input lag 35ms oraz matryce 120hz. Jak myślicie, jest to dobry wybór czy może znajdę w podobnej cenie coś lepszego pod gry?

Zaraz mnie kiki i bluray 'zminusują', ale pod PS4 Pro z Philipsem 6561 i 7101 (7181) jest spory problem. Tj. w trybie 'Gra' występują artefakty. Co parenaście sekund wskakuje czerwona linia / pas, często z artefaktami nad pod lub nią. Pytałem o to sam nawet mailowo support Philipsa i piszą, że mieli zgłoszenia, ale nie potrafią sobie z tym poradzić..

"Problem z pasami na konsoli w trybie gry jest obecnie analizowany przez nasz dział oprogramowania i na tą chwilę nie mamy na to niestety rozwiązania."

Na forum w wyszukiwarce też możesz o tym poczytać, co najmniej 5 osób tutaj zgłaszało ten problem, przez infolinię jedna osoba się kontaktowała i podobny tekst. W sumie idealny sposób na oddanie Philipsa jako towar niezgodny z umową.

Tutaj masz filmik jak to wygląda. Problem też występuje często przy samym przesyle 4K w trybie 'Gra', a więc również i z komputera.

https://www.youtube.com/watch?v=hYGOnr9k7fI

Zerknij też na wpisy Jacka z tego forum w tej sprawie:
http://www.hdtv.com.pl/forum/search.php?searchid=5740456

"Ja mam problem z artefaktami przy 4k. Ponad 2 tygodnie pisalem maile z supportem oraz 2 razy dzwonilem na infolinie. Dzisiaj konsultant stwierdzil, ze ostatnio mieli sporo zgloszen tego problemu ale nie znaja rozwiazania. Jego znalezienie moze potrwac kilka dni a moze kilka tygodni... po prostu jakas parodia. Ktos sie orientuje czy po pol roku uzywania moge jakos zwrocic ten zlom do sklepu ?"

"Wedlug konsultanta z infolinii, Philips zna problem, nie zna rozwiazania, jego opracowanie moze zajac kilka dni, a nawet kilka tygodni , sami nie wiedza ile.

Ja jutro jade probowac oddac ten zlom do sklepu"
 

Sirnor

New member
Dzięki za odpowiedź. W takim razie są jakieś dobre opcje w tej cenie? Znalazłem samsunga KS7000 za 4200zł, tylko że 49 cali. Przydałoby się te 55 cali, jeśli dostanę w tej cenie coś porządnego. Ew. mogę poczekać do marca/maja i wtedy budżet zwiększy się***do 5000. Czy przez ten czas ceny mogą***spaść czy raczej utrzymają się albo spadną nieznacząco, ktoś się orientuje w temacie jak to wygląda?
 
Do góry