Toshiba TL838 Reklamacja

marcin100k

New member
Witam, mam problem z telewizorem Toshiba TL838, problemem są paski pojawiające się na ekranie, częste zacinanie się telewizora co skutkowało wyłączeniem się go. TV był wysyłany już na gwarancję za pierwszym razem wrócił z aktualizowanym softem, problemy nie znikły. Wysłałem go 2 raz z reklamacją pisemną do sklepu Redcoon, tam go kupiłem. Redcoon rozpatrzył reklamację negatywnie wysyłając TV do serwisu Toshiby. Telewizor znowu wrócił, wykonana była aktualizacja oprogramowania, która nie rozwiązała problemów. Proszę o pomoc, co mam zrobić żeby wymienili mi na inny model albo zwrócili pieniądze. Czytałem na forum że ktoś odsyłał telewizor i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Telewizor tej firmy to porażka. Może ktoś wie jak taką reklamację napisać i podać stosowne argumenty.
 
Do góry