Toshiba seria ZF

agrippaOne

New member
Rowniez [niestety] pojawiły sie u mnie kreski dla urozmaicenia dwie: czerwona (z lewej) i zielona (z prawej). Znikaja po okolo 5min wiec narazie bede czekał co dalej. załączam foto by każdy zobaczył o jakim problemie mowa z kreska
 

Attachments

  • paski.jpg
    paski.jpg
    36 KB · Wyś: 582

Falco20

New member
46zf355

I u mnie, pierwszy raz od ponad pół roku, po lewej stronie ekranu pojawiła się pionowa czerwona kreska wielkości 1 piksela i po ok. 2 minutach znikła.. i co dalej?...:cool:
 

wmwjas

New member
Witam "klubowiczów" KRESKI. :(
Po 3 miesiącach intensywnej pracy moja zf46 powitała mnie dzisiaj czerwoną kreską.

W związku z tym kilka pytań, ponieważ przez ostatni miesiąc nie byłem na forum:
1. Czy serwis Toshiby kwalifikuje tę wadę do wymiany, czy próbują "naprawiać"?
2. Gilek, czy zakończyłeś swoją batalię z serwisem, ponieważ to już trochę trwało, przed moją przerwą?
3. Jeżeli wymieniają lcd-eka, to na jaki model?
4. Czy znany jest następca?

Pozdrawiam
 

gilek1975

Member
Bez reklam
Dla wszystkich którzy mają KRESKĘ !!!! - Oddawajcie tylko i wyłącznie do sklepów gdzie kupiliście, skorzystanie z gwarancji jest gorsze dla konsumenta!!! I nie słuchajcie nikogo kto twierdzi inaczej,a jeśli mi nie wierzy do zapraszam do Rzecznika Praw Konsumenta. W momencie oddania do skelpu sklep ma 14 dni na decyzję, a serwis moze trzymać ile chce bo ma napisne w karcie gwarancyjnej: ".....możliwie w najkrótszym czasie......".
Moja batalia z serwisem się skończyła tzn. do dzisiaj nie mam TV (od 16.10.2008) i to jest włąsnie serwis, oczywiście teraz sklep mi kładzie kłody pod nogi, ale takie jest Digitalo.........
 

wmwjas

New member
Gikek, Drogi Przyjacielu w niedoli, wybacz czegoś tu nie rozumiem. prawie 3 miesiące bez telewizora? To nawet nie jest "piękną tragedią".

Co do sklepu nie łudziłbym się, że coś wskórasz. Sprzedali i swoje zrobili. Teraz to nie ich problem. Jak znam życie i sprzedawców tak właśnie Ci odpowiedzieli.

Pozwól, że "sprzedam" Tobie (i przy okazji innym Koleżankom i Kolegom w niedoli gwarancyjnej) dwa najskuteczniejsze metody na tych co, tak jak Ciebie i nas wszystkich, olewają klienta:

1. Skarga do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji na niekorzystne dla klienta warunki gwarancji. W tym przypadku na sformułowanie "w najkrótszym możliwym terminie". Są już takie decyzje UOKiK wobec innych firm. W chwili, kiedy UOKiK rozpocznie postępowanie administracyjne, to żarty się od razu dla Toshiby Polska skończą. Nałożona kara może być wielomilionowa. Trochę to trwa, ale centrala firmy od razu robi czystkę całych krajowych zarządów.

2. Sposób drugi, szybki i wg mnie najskuteczniejszy. Jeśli znasz angielski to opisujesz wszystko co Ciebie spotkało i wysyłasz poleconym za potwierdzeniem odbioru do... Zarządu Toshiby w Japonii (oczywiście kopię wysyłasz do Zarządu "Toshiba Polska"). Gwarantuję Ci, że tydzień nie minie, a w zębach przyniosą Ci nowy LCD.

Drugi sposób sprawdziłem wielokrotnie już w życiu z takimi firmami jak: ABU (sprzęt wędkarski), Canon, Nikon (sprzęt foto) czy też Volkswagen, jak lokalny serwis zaczął robić jaja. To zawsze działa. Lęk prezesików polskich oddziałów firm przed utratą intratnych posadek jest większy, aniżeli próba walki z Tobą.

I na koniec jeszcze jedna rada: chociaż będziesz się wewnętrznie z wściekłości gotował, to w kontaktach z nimi bądź ozięble grzeczny i nic nie komentuj. Najlepiej olewanie takiego serwisu skonkludować tak: "OK, rozumiem. Macie mnie jako klienta w głębokim poważaniu i nie chcecie mi pomóc. Wobec tego dziękuję i... poszukam pomocy u waszych bosów w Japonii". Odłożyć słuchawkę i zrobić co naoisałem w pkt 2.

Pozdrawiam

PS
Czuję intuicyjnie, że to mnie też znowu czeka, ale może, jak zrobisz to przede mną, to ktoś z centrali zrobi małe trzęsienie ziemi w polskim serwisie.
 

gilek1975

Member
Bez reklam
Póki co to w Polsce sklep jeszcze ma odpowiedzialność, ale serwis już nie. Nie będę pisał na razie na forum jakie kroki poczyniłem bo Digitalo to czyta i nie chce ich naprowadzać, dam znać po wszystkim.
 

grzesgol

New member
Kreska w 46ZF355

Witam mi także zaczęła pojawiać się kreska dokładnie rok po zakupieniu telewizora. Po włączeniu telewizora pojawia się jedna po prawej stronie ale niestety pozostaje dość długo i jest gruba na jakieś dwa lub trzy kolumny pixeli. Po kilkunastu minutach z Czernej zaczyna się robić coraz jaśniejsza i znika dopiero po około 30 minutach. Tak więc chyba będę też musiał zareklamowć TV bo jest to na prawdę drażniące. Jakiś miesiąc temu pojawiała się na krócej nie nie tak często ale teraz to mocno mnie irytuje. Nie po to płaciłem grube pieniądze za telewizor aby po roku czasu oglądać na ekranie jakieś pionowe krechy przez pół godziny.... nie wiadomo czy za miesiąc nie będzie to trwało dłużej i czy nie pojawi się kolejna krecha po lewj stronie....
 

rybka.w

New member
:hmm:
Mam Tośkę 40 ZF 355 DG i widzę że wybór nie był najlepszy pod względem napraw gwarancyjnych w serwisie :(


Jak mi nawalił Panas to serwis usunął usterkę (wymiana panela) w 21 dni.

Jeżeli tak Toshiba traktuje klientów to chyba czas sprzedać ten LCD i kupić coś innego.
Jakby serwis pozbawił mnie:( LCD przez 3 miechy to chyba bym ich utopił :twisted:



A Propos. Na co zamienić Tośkę ?
 
Ostatnia edycja:

aru0

New member
Witam po dłuższej przerwie, Zaniepokoiły mnie wyżej opisane problemy dotyczące tej kreski. Mam tośke 46ZF zakupioną pod koniec marca w Digitalo i jak na razie nie zaobserowałem takich problemów . Czy to dotyczy jakies konkretnej serii? Moja seria 70140641 batch J669905 Pls o pomoc. Peees Gilek naprawde wspołczuje!!!
 

tim33

New member
Witam w klubie. Czerwona kreska po lewej stronie-na razie znika po 10 min.od włączenia telewizora. Telewizor kupiłem 2 miesiące temu. Na razie czekam na rozwój sytuacji. Pozdrawiam.
 

fikol55

New member
Witam,

Od 1 lipca jestem szczęśliwym posiadaczem modelu 52 calowego z serii ZF. Odpukać u mnie zero problemów ale coraz bardziej zaczynam się obawiać. Model kupiony w jednym z łódzkich sklepów sprowadzany z niemiec.

Pozdrawiam,
 

marcin_m

New member
Witam
U mnie niedawno paski pojawiły się po lewej i prawej stronie, (znikają po jakichś 20 min. chociaż szybciej po lewej, a ten po prawej w ogóle jest bardziej widoczny). Chciałem najpierw napisać o tym na forum, no i patrzę, a tu mnóstwo postów o paskach!! TV niby dobry (obraz) ale jednak nieudany zakup. Myślałem przy zakupie o Sony, ale wygrała Toshiba ze względu na cenę (teraz trochę żałuję).

TV kupiony w digatalo w maju 2008. Czy ktoś podejmował już jakieś kroki wobec sklepu lub serwisu?
Chciałbym poznać jaka jest ich praktyka przy tej usterce.
Rękojmia sprzedawcy 12 m-cy więc do maja ma czas żeby zdecydować się na dochodzenie od sprzedawcy.

A teraz przyszło mi do głowy, że może w razie czego, będzie trzeba zebrać kilku poszkodowanych i wypróbować pozew zbiorowy ;) Nie wiem czy już jest taka możliwość, albo czy w ogóle będzie (znam tylko info prasowe na temat wprowadzenia możliwości takich pozwów w Polsce), ale aż się prosi. Z racji, że prawem zajmuję się zawodowo nie omieszkam tego ustalić.

Update:
Zacząłem czytać wątek o gwarancji i problemach z serwisem. Tragedia.

Od razu udaję się do sprzedawcy.
 
Ostatnia edycja:

pluskwapl

New member
Marcin_m , przeczytaj sobie wątek "Gwarancja Toshiba", będziesz wiedział więcej na temat tego jak się traktuje klientów niektórych sklepów.
Powodzenia i pozdrawiam.
 
Do góry