Witam,
Po 18 miesiącach użytkowania zauważyłem kilka martwych pikseli na ekranie mojej tośki.
Są to czarne punkty rozmieszczone w różnych częściach ekranu. Jest ich 5 lub 6. Po kontakcie z serwisem Toshiby w Radomiu uzyskałem informację (ku mojemu zdziwieniu), że telewizory Toshiba mają 2 lata gwarancji. Na stronie Toshiby jest informacja o 12 miesięcznym okresie gwarancji. No ale skoro serwis tak twierdzi to tylko się cieszyć. Dziś mam zamiar zarejestrować swoje zgłoszenie reklamacyjne. Zastanawiam się tylko na co należy zwrócić uwagę reklamując tv. Czy to ktoś z serwisu przyjedzie do mnie 350 km czy też będę musiał spakować sprzęt i wysłać kurierem (strach pomyśleć co może się przydarzyć po drodze). Jak zabezpieczyć się przed ewentualnym uszkodzeniem przesyłki?
Mam co prawda oryginalne opakowanie ale wiadomo jak to jest. Wolałbym też uniknąć sytuacji, że serwis odeśle mi tv w gorszym stanie niż jest teraz (nie podejrzewam ich o złą wolę, rozważam jedynie co może się wydarzyć). Ekran mam w stanie idealnym, bez żadnych rys, otarć itp. Myślałem żeby porobić fotki no ale jak to uchwycić żeby było coś widać? Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie będę wdzięczny za rady
Po 18 miesiącach użytkowania zauważyłem kilka martwych pikseli na ekranie mojej tośki.
Są to czarne punkty rozmieszczone w różnych częściach ekranu. Jest ich 5 lub 6. Po kontakcie z serwisem Toshiby w Radomiu uzyskałem informację (ku mojemu zdziwieniu), że telewizory Toshiba mają 2 lata gwarancji. Na stronie Toshiby jest informacja o 12 miesięcznym okresie gwarancji. No ale skoro serwis tak twierdzi to tylko się cieszyć. Dziś mam zamiar zarejestrować swoje zgłoszenie reklamacyjne. Zastanawiam się tylko na co należy zwrócić uwagę reklamując tv. Czy to ktoś z serwisu przyjedzie do mnie 350 km czy też będę musiał spakować sprzęt i wysłać kurierem (strach pomyśleć co może się przydarzyć po drodze). Jak zabezpieczyć się przed ewentualnym uszkodzeniem przesyłki?
Mam co prawda oryginalne opakowanie ale wiadomo jak to jest. Wolałbym też uniknąć sytuacji, że serwis odeśle mi tv w gorszym stanie niż jest teraz (nie podejrzewam ich o złą wolę, rozważam jedynie co może się wydarzyć). Ekran mam w stanie idealnym, bez żadnych rys, otarć itp. Myślałem żeby porobić fotki no ale jak to uchwycić żeby było coś widać? Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie będę wdzięczny za rady