Witajcie,
kierując sie sentymentem do "starego" Tonsilu postanowiłem nabyć zestaw 5.0 Maestro II 180...
Co ciekawe podobono produktowany, a nigdzie nie do dostania.
Napisałem maila do TAC S.A. z pytanie o przyczynę i dostałem w odpowiedzi coś takiego:
"
Witam,
tak, TAC istnieje i produkuje nadal. Ma Pan całkowitą rację jeśli chodzi o dostępność produktów w naszym sklepie detalicznym. Dla usprawiedliwienia podam Panu przyczynę - sprzedaz detaliczna nie jest naszym priorytetem. realizujemy w pierwszej kolejności zamówienie kontrahentów zagranicznych i hurtowników w Polsce. Chociaż staramy się również uzupełniać stany na sklepie, w tej chwili całe nasze moce produkcyjne są skierowane na realizację dużego zamówienia z Kanady i Niemiec. W związku z tym, mam nadzieję, że sytuacja wkrótce ulegnie poprawie, bo przecież kiedyś skończymy te zamówienia
A jeśli chodzi o zetaw kina domowego Maestro, to proszę spróbować poszukać go u naszych hurtowników. Ich liste znajdzie Pan na naszej stronie onternetowej w zakładce "Informację" - "Punkty sprzedaży"."
Ciekawe podejście "rynkowe" co? Firma która powstaje na gruzach Tonsila i chce zaistnieć na rynku przyznane otwarcie, że klientów detalicznych na w d... bo ważne dla niej jakieś duże zamówienie "z zagramanicy". Owszem - to na pewno "szybka gotówka", ale marki na tym nie zbudują. Ciekawe czy w ramach tej "kooperacji" chociaż robią kolumny pod swoją marką czy brandują marką zamawiajacego?
a w polsce - cóż, piekny ruch by zniechęcić do siebie tą resztkę wyznawców Tonsila która została i przekonać do co prawda często gorszych, ale bez problemu dostępnych marek Jamo, Koda, Quadral itp....
kierując sie sentymentem do "starego" Tonsilu postanowiłem nabyć zestaw 5.0 Maestro II 180...
Co ciekawe podobono produktowany, a nigdzie nie do dostania.
Napisałem maila do TAC S.A. z pytanie o przyczynę i dostałem w odpowiedzi coś takiego:
"
Witam,
tak, TAC istnieje i produkuje nadal. Ma Pan całkowitą rację jeśli chodzi o dostępność produktów w naszym sklepie detalicznym. Dla usprawiedliwienia podam Panu przyczynę - sprzedaz detaliczna nie jest naszym priorytetem. realizujemy w pierwszej kolejności zamówienie kontrahentów zagranicznych i hurtowników w Polsce. Chociaż staramy się również uzupełniać stany na sklepie, w tej chwili całe nasze moce produkcyjne są skierowane na realizację dużego zamówienia z Kanady i Niemiec. W związku z tym, mam nadzieję, że sytuacja wkrótce ulegnie poprawie, bo przecież kiedyś skończymy te zamówienia
A jeśli chodzi o zetaw kina domowego Maestro, to proszę spróbować poszukać go u naszych hurtowników. Ich liste znajdzie Pan na naszej stronie onternetowej w zakładce "Informację" - "Punkty sprzedaży"."
Ciekawe podejście "rynkowe" co? Firma która powstaje na gruzach Tonsila i chce zaistnieć na rynku przyznane otwarcie, że klientów detalicznych na w d... bo ważne dla niej jakieś duże zamówienie "z zagramanicy". Owszem - to na pewno "szybka gotówka", ale marki na tym nie zbudują. Ciekawe czy w ramach tej "kooperacji" chociaż robią kolumny pod swoją marką czy brandują marką zamawiajacego?
a w polsce - cóż, piekny ruch by zniechęcić do siebie tą resztkę wyznawców Tonsila która została i przekonać do co prawda często gorszych, ale bez problemu dostępnych marek Jamo, Koda, Quadral itp....