Niestety posiadam taki telewizor, zakupiłem jako nowy. Juz na początku dostał ciemniejszego pola po lewej stronie które znów zanikło i było wszystko w porządku . Aż do momentu gdy obraz całkowicie zanikł i to po roku użytkowania telewizora . Jednak najgorszy jest serwis, juz dobrze 1,5 miesiąca naprawiają telewizor ,raz działał 2 dni raz 3 godziny. Jeżeli się do nich dzwoni nikt nic nie wie i nie ma pojęcia co dalej .Nigdy więcej firma Thomson obiecują oddzwonić - nigdy . Serwis thomson , jaki Serwis ???Brak serwisu, są tylko ludzie którzy nie wiedzą co z tym zrobić .To wszystko pozdrawiam i życzę na prawdę dużo szczęścia z produktami tego producenta
Niestety ...
Mój THOMSON 65UA6606 dostał efektu śnieżenia w maju 2018 r. W dniu 04.06.2108 r. został zabrany do serwisu MIK w Radomiu.
Czas załatwienia reklamacji to 31 dni, od 4 czerwca 2018 r. do 3 lipca 2018 r. Jak udało mi się ustalić mój telewizor stał w serwisie nie naprawiony. Dział reklamacji Thomson-TCL nie miał, o opisanej sytuacji, wiedzy w niezbędnym zakresie - nie monitorowali tego. Dopiero moja telefoniczna interwencja, w serwisie MIK w Radomiu, w dniu 29 czerwca 2018 r. spowodowała, że otrzymałem werbalne zapewnienie, iż telewizor zostanie naprawiony i zwrócony. Zwrócono mi telewizor bez usunięcia reklamowanej wady tj. efektu śnieżenia. W dokumencie "karta naprawy" - który otrzymałem z serwisu MIK w Radomiu, jest napisane w opisie usterki: efekt śnieżenia, natomiast w opisie naprawy jest napisane: poprawa montażu panela.
9 sierpnia 2018 r.
złożyłem reklamację na zasadzie niezgodności towaru z umową
(rękojmia – zwrot zapłaconej ceny) do sprzedawcy tj. Selgros24, ponieważ śnieżenie
występowało nadal. Poinformowałem Selgros24 o usterce i jej historii jw
24 sierpnia 2018 r. Selgros24 przysłał kuriera po telewizor.
27 sierpnia 2018 r. telewizor był w Mirkowie k/Wrocławia – Selgros24
30 sierpnia 2018 r. Selgros24 zgłosił reklamację do Thomson-TCL.
31 sierpnia 2018 r. dostaję maila z Selgros24, z informacją
„Serwis producenta przyjął
Państwa reklamację. Urządzenie oczekuje na naszym magazynie na przybycie serwisu
producenta”.
5 września 2018 r. serwisant zabiera telewizor do serwisu MIK w Radomiu
6 września 2018 r. dostaję maila z Selgros 24 że,
„Państwa towar został wysłany do serwisu
producenta w celu weryfikacji usterki”
19 września 2018 r. serwis MIK w Radomiu wysyła telewizor do Mirkowa – Selgros 24.
Dzisiaj otrzymałem maila od Selgros24 że, wysyłają mi
naprawiony telewizor. Skontaktowałem się z działem reklamacji Thomson-TCL. Dowiedziałem się że, serwis MIK w Radomiu wykonał ekspertyzę z której wynika, że telewizor jest sprawny. Nie padało żadne słowo ze strony konsultanta że, był naprawiany. Konsultant (Thomson-TCL) zaproponował że, prawdopodobnie w poniedziałek otrzymam mailem wspomnianą ekspertyzę. Dzisiaj napisałem maila do Selgros24, czy do telewizora załączyli dokumenty z naprawy. Telewizor ma dostarczyć kurier w poniedziałek 24.09.2018 r. Reklamacja zajmie 47 dni (jeśli telewizor dojedzie w poniedziałek).
Telewizor kupiłem jako osoba fizyczna (nie na firmę) w dniu 26.09.2016 r. (data z paragonu).
Oczywiście do całości układanki brakuje wspomnianej „ekspertyzy” od MIK w Radomiu i dokumentów z „naprawy” od Selgros24. Jeżeli jednak, na podstawie powyższego ktoś może coś pomóc, zasugerować, podpowiedzieć …