Test nowego telewizora LCD firmy Samsung UE55ES8000

SlawNik

New member
Problemy z Samsung PS64E8000

Powtarzam prośbę o sprawdzenie konfiguracji ustawień sieci WI-FI (czy znika wam okno w momencie pojawienia się routera).


Witam Panowie
Jestem niezadowolonym posiadaczem telewizora Samsung PS64E8000. Telewizor posiadam od ponad roku i w tym czasie był już trzy razy naprawiany, a obecnie zgłaszam do serwisu czwarty problem.

Przeglądając forum natknąłem się na posty kolegi lord_yabol i chciałbym poinformować że mam dokładnie ten sam problem ze znikającym oknem.

Historia moich problemów z Samsungiem wygląda mniej więcej tak:
Po pierwszym uruchomieniu mojego telewizora już pierwsze rozczarowanie telewizor nie znajduje mojego routera Wi-Fi, Sieje Wi-Fi moim telefonem - też nic. Zgłaszam do serwisu. przyjeżdża serwisant i w domu wymienia płytę główną i moduł Wi-Fi. Od tego czasu wszystko jest już w porządku. Po trzech miesiącach użytkowania na matrycy pojawił się czerwony pasek na krawędzi. Przyjechał serwis zabrał telewizor na warsztat, wymienił matrycę. Po tej wymianie znowu nie mogłem się połączyć z moim routerem (znikające okno) a poza tym zaczął szwankować moduł bluetooth. (zawieszanie się Touch pada i okularów 3d). TV znowu trafiło do serwisu. Po kilku dniach dostałem go z powrotem w pełni sprawnego. I tak sobie go używałem przez pół roku myśląc, że wszystko jest w porządku. Nie miałem powodu do niepokoju z internetem się łączył wszystkie urządzenia działały i pewnie tak bym użytkował do końca gwarancji. Na szczęście żona przyniosła z pracy router LTE na próbę. Próbuje ustawić nowy router na TV i znowu problem ze znikającym oknem.

Zatem koledzy sprawdźcie sobie swoje Samsungi czy pozwolą wam zmienić router na inny.
 

sirtrotyl

New member
I tak się w duchu zastanawiam, że duży sens ma wykupienie dodatkowej gwarancji na nasz sprzęt - dla tych co jej nie mają... Można spać spokojnie :) Dobrze, że załapałem się na promocję i mam od firmy gwarancję na 5 lat. Ale znam przypadki osób, które dokupiły extra gwarancję bo już zaczynają być problemy ze sprzętem.
Ciekawe czy to jest celowe działanie producenta, aby sprzęt się wysypywał zaraz po 2 roku.
 

zim_b

New member
Witajcie mam pytanie, czy ktoś używa ir blastera w es7000/8000 z nowym dekoderem nc+(media box+).

Na liście producentów nie ma tego modelu. Muszę podjąć decyzje jaki dekoder wybrać a zależy mi nadal na korzystaniu z pilota TV.


Odpowiadam sam sobie :) Współpracuje bez problemu.

Pozdrawiam
 

kazikw1

New member
Nic takiego u mnie się nie dzieje. Po sofcie 0000 zaktualizował się przez net do wersji stabilnej i tyle, żadnych niepokojących objawów ani komunikatów.

Potwierdzam. Mój klocek (UE55ES8000) łyknął soft 0000 (trzeba zmienić nazwę katalogu by wypakował się do "\T-ECPDEUC\image\" bo jest jakiś dziwoląg w archiwum). Przeżuł, pomlaskał, zrestartował się, zaproponował upgrade do 2009 i go wykonał. Żadnych ustawień o dziwo nie zagubił, SmartHub uruchamia się za każdym razem i do tego żwawo.

Jestem zadowolony.

Dzięki chłopaki!
:beer:
 

Hedrox87

Member
Mam pytanie prośbę, przypomnijcie mi w jakim celu miałbym robić ten downgrade do 0000 a potem znów upgrade? W tej chwili jedyne na co narzekam, to to, że mi się YT regularnie wiesza.
 

Hedrox87

Member
A jaki masz nr.softu w TV?

2009, i właśnie zauważyłem, że na stronce Samsunga jest wersja 2011.1 (czyli chyba jakaś poprawiona 2011). TV sam mi automatycznej aktualizacji online nie chciał zrobić i twierdził, że jest aktualny. Mogę go przez pena zaktualizować. Zrobić to? Proszę o radę.
 

zzabek

Member
2009, i właśnie zauważyłem, że na stronce Samsunga jest wersja 2011.1 (czyli chyba jakaś poprawiona 2011). TV sam mi automatycznej aktualizacji online nie chciał zrobić i twierdził, że jest aktualny. Mogę go przez pena zaktualizować. Zrobić to? Proszę o radę.
Nie....ten który posiadasz jest najlepszy.
 
Do góry