[FONT="]Telewizory Vizio wyświetlają teraz banery reklamowe w telewizji na żywo.
[/FONT]
[FONT="]Telewizor Vizio, który kupiłeś za ciężko zarobioną gotówkę, ma nową funkcję; Przeskocz reklamy. Vizio najpierw zidentyfikuje zawartość ekranu, a następnie umieści interaktywne banery reklamowe w programach telewizyjnych na żywo. [/FONT]
[FONT="][/FONT]
[FONT="]Przeskakuj reklamy[/FONT]
[FONT="]
[/FONT][FONT="] Zarówno LG, jak i Samsung przeprojektowały swoją platformę Smart TV, aby lepiej wyświetlać reklamy i wyróżniać treści od partnerów, podobnie jak Android TV. Tymczasem właściciele telewizorów Roku narzekali na banery reklamowe w telewizji na żywo . Vizio nie jest obcy reklamom Smart TV, a firma idzie o krok dalej dzięki tak zwanym reklamom Jump Ads. - „Jump Ads to kolejny krok w ciągłej misji VIZIO polegającej na ujednoliceniu doświadczenia smart TV z funkcjami, które przynoszą korzyści widzom, dostawcom treści i reklamodawcom” – powiedział Adam Bergman, wiceprezes ds. sprzedaży w Vizio Ads.
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT][FONT="] Opiera się na wewnętrznej technologii Vizio firmy zależnej Inscape, która wykorzystuje automatyczne rozpoznawanie treści (ACR) do identyfikowania tego, co jest na ekranie w danym momencie. Jeśli system wykryje określony program w telewizji na żywo, może wyświetlać reklamy w czasie rzeczywistym. Fox jest pierwszym partnerem, który przetestował system, umieszczając reklamy pod koniec swojego nowego serialu komediowego Welcome to Flatch . Jeśli klikniesz reklamę, zostaniesz przeniesiony do aplikacji Fox Now.
To od dostawcy reklamy zależy, jak i kiedy reklamy pojawiają się w programie oraz jak często. Firma powiedziała, że „współpracuje z dodatkowymi dostawcami treści i markami nad różnymi integracjami”. Inicjatywa Jump Ads firmy Vizio jest uruchamiana w wersji beta, co oznacza, że jako właściciel telewizora Vizio nadal masz czas na wyrażenie swoich obaw.[/FONT]
[FONT="] flatpanelshd
[/FONT]

[/FONT]
[FONT="]Telewizor Vizio, który kupiłeś za ciężko zarobioną gotówkę, ma nową funkcję; Przeskocz reklamy. Vizio najpierw zidentyfikuje zawartość ekranu, a następnie umieści interaktywne banery reklamowe w programach telewizyjnych na żywo. [/FONT]
[FONT="][/FONT]
[FONT="]Przeskakuj reklamy[/FONT]
[FONT="]
[/FONT][FONT="] Zarówno LG, jak i Samsung przeprojektowały swoją platformę Smart TV, aby lepiej wyświetlać reklamy i wyróżniać treści od partnerów, podobnie jak Android TV. Tymczasem właściciele telewizorów Roku narzekali na banery reklamowe w telewizji na żywo . Vizio nie jest obcy reklamom Smart TV, a firma idzie o krok dalej dzięki tak zwanym reklamom Jump Ads. - „Jump Ads to kolejny krok w ciągłej misji VIZIO polegającej na ujednoliceniu doświadczenia smart TV z funkcjami, które przynoszą korzyści widzom, dostawcom treści i reklamodawcom” – powiedział Adam Bergman, wiceprezes ds. sprzedaży w Vizio Ads.
[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]
PRZYKŁAD REKLAM JUMP W TELEWIZORACH VIZIO. ZDJĘCIE: VIZIO
[/FONT][FONT="] Opiera się na wewnętrznej technologii Vizio firmy zależnej Inscape, która wykorzystuje automatyczne rozpoznawanie treści (ACR) do identyfikowania tego, co jest na ekranie w danym momencie. Jeśli system wykryje określony program w telewizji na żywo, może wyświetlać reklamy w czasie rzeczywistym. Fox jest pierwszym partnerem, który przetestował system, umieszczając reklamy pod koniec swojego nowego serialu komediowego Welcome to Flatch . Jeśli klikniesz reklamę, zostaniesz przeniesiony do aplikacji Fox Now.
To od dostawcy reklamy zależy, jak i kiedy reklamy pojawiają się w programie oraz jak często. Firma powiedziała, że „współpracuje z dodatkowymi dostawcami treści i markami nad różnymi integracjami”. Inicjatywa Jump Ads firmy Vizio jest uruchamiana w wersji beta, co oznacza, że jako właściciel telewizora Vizio nadal masz czas na wyrażenie swoich obaw.[/FONT]
[FONT="] flatpanelshd
[/FONT]