Telewizor Philips - serwis umywa ręce - walczyć czy odpuścić?

pp99

New member
Cześć.
Doradźcie: "walczyć" z Philipsem czy odpuścić? A jeśli zawalczyć to w jaki sposób? A może ja się czepiam, wszystko jest super i tak powinno być?

Chodzi o TV Philips 70 cali 70PUS8506, który popsuł się tuż przed końcem okresu gwarancyjnego. Popsuł się w mojej ocenie bo wg Philipsa wszystko jest w porządku.
Ciekawe czy to chodzi o to słynne "skracanie żywotności" tak aby sprzęty psuły się tuż po gwarancji. Myślałem, że to raczej legenda miejska, ale może coś w tym jest. ;-)

Załączam zdjęcia, chodzi o prawy dolny róg, który w ciemnych scenach robi się za bardzo ciemny/wręcz czarny, a w jasnych odwrotnie - rozjaśnia się aż do bieli. Biała plama w lewym górnym rogu to odbicie od okna.

Zgłosiłem telewizor do naprawy gwarancyjnej, poniżej wklejam odpowiedź od philipsa.
Co ciekawe najpierw piszą że wszystko jest ok, a zaraz potem że jednak mogę zgłosić się do ich serwisu. ;-)

"Szanowny Kliencie ......,
Po przeanalizowaniu Państwa sprawy numer: 04551962 przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż Państwa produkt jest zgodny ze specyfikacją, tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku, kiedy chcieliby Państwo samodzielnie zgłosić interwencję serwisową, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Autoryzowanym Serwisem MIK Radom na stronie: ............
Produkt zostanie zdiagnozowany przez serwis, który wyda ekspertyzę lub podejmie się naprawy.
Z poważaniem,
Daria
Wsparcie Techniczne Philips TV & Audio


a3.jpg


a4.jpg


a5.jpg
 

Lucas83

Member
Odpuścić? Nigdy w życiu. Zgłaszaj na rękojmię do sklepu i nie daj sobie wcisnąć kitu. To jest ewidentnie wada ekranu i formułka o zgodności ze specyfikacją nie ma tu racji bytu.

Jak jeszcze miałem Philipsa, to u mnie był zaciemniony ekran po prawej stronie i bez mrugnięcia okiem wymienili mi cały ekran na nowy.
 

pp99

New member
dziękuję kiki. Jeszcze się upewnię, dostałem od Philipsa dwa maile - jeden zacytowałem powyżej, a drugi z informacją "

Twoja sprawa została zamknięta | Sprawa Nr: 04551962​



Czy mimo tego mam złożyć ponownie na tej stronie zgłoszenie gwarancyjne? Wcześniej zgłaszałem telefonicznie. Nie jestem zainteresowany naprawą odpłatną bo nie na tym polega gwarancja.
 

Kulunis

Member
Cześć.
Doradźcie: "walczyć" z Philipsem czy odpuścić? A jeśli zawalczyć to w jaki sposób? A może ja się czepiam, wszystko jest super i tak powinno być?

Chodzi o TV Philips 70 cali 70PUS8506, który popsuł się tuż przed końcem okresu gwarancyjnego. Popsuł się w mojej ocenie bo wg Philipsa wszystko jest w porządku.
Ciekawe czy to chodzi o to słynne "skracanie żywotności" tak aby sprzęty psuły się tuż po gwarancji. Myślałem, że to raczej legenda miejska, ale może coś w tym jest. ;-)

Załączam zdjęcia, chodzi o prawy dolny róg, który w ciemnych scenach robi się za bardzo ciemny/wręcz czarny, a w jasnych odwrotnie - rozjaśnia się aż do bieli. Biała plama w lewym górnym rogu to odbicie od okna.

Zgłosiłem telewizor do naprawy gwarancyjnej, poniżej wklejam odpowiedź od philipsa.
Co ciekawe najpierw piszą że wszystko jest ok, a zaraz potem że jednak mogę zgłosić się do ich serwisu. ;-)

"Szanowny Kliencie ......,
Po przeanalizowaniu Państwa sprawy numer: 04551962 przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż Państwa produkt jest zgodny ze specyfikacją, tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku, kiedy chcieliby Państwo samodzielnie zgłosić interwencję serwisową, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Autoryzowanym Serwisem MIK Radom na stronie: ............
Produkt zostanie zdiagnozowany przez serwis, który wyda ekspertyzę lub podejmie się naprawy.

Z poważaniem,
Daria
Wsparcie Techniczne Philips TV & Audio


View attachment 26591

View attachment 26592

View attachment 26593
Dzwoniłem kilka razy na infolinię philips miałem problemy z matrycą w oledzie 807 różowa lewa strona plus kilka martwych pixeli dostawałem też takie e-mail od działu technicznego też pani Daria masakra zgłaszaj sprawę do mik radom zalatwia sprawę
 

pp99

New member
dziś Philips wrócił z serwisu z nowym ekranem i gwarancją na ekran na kolejne 2 lata. Naprawiony w ramach gwarancji, czyli bezpłatnie. Dziękuję wszystkim, zwłaszcza Kikiemu za dobre rady i zaangażowanie.
 
Do góry