Cześć.
Doradźcie: "walczyć" z Philipsem czy odpuścić? A jeśli zawalczyć to w jaki sposób? A może ja się czepiam, wszystko jest super i tak powinno być?
Chodzi o TV Philips 70 cali 70PUS8506, który popsuł się tuż przed końcem okresu gwarancyjnego. Popsuł się w mojej ocenie bo wg Philipsa wszystko jest w porządku.
Ciekawe czy to chodzi o to słynne "skracanie żywotności" tak aby sprzęty psuły się tuż po gwarancji. Myślałem, że to raczej legenda miejska, ale może coś w tym jest.
Załączam zdjęcia, chodzi o prawy dolny róg, który w ciemnych scenach robi się za bardzo ciemny/wręcz czarny, a w jasnych odwrotnie - rozjaśnia się aż do bieli. Biała plama w lewym górnym rogu to odbicie od okna.
Zgłosiłem telewizor do naprawy gwarancyjnej, poniżej wklejam odpowiedź od philipsa.
Co ciekawe najpierw piszą że wszystko jest ok, a zaraz potem że jednak mogę zgłosić się do ich serwisu.
"Szanowny Kliencie ......,
Po przeanalizowaniu Państwa sprawy numer: 04551962 przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż Państwa produkt jest zgodny ze specyfikacją, tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku, kiedy chcieliby Państwo samodzielnie zgłosić interwencję serwisową, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Autoryzowanym Serwisem MIK Radom na stronie: ............
Produkt zostanie zdiagnozowany przez serwis, który wyda ekspertyzę lub podejmie się naprawy.
Z poważaniem,
Daria
Wsparcie Techniczne Philips TV & Audio
Doradźcie: "walczyć" z Philipsem czy odpuścić? A jeśli zawalczyć to w jaki sposób? A może ja się czepiam, wszystko jest super i tak powinno być?
Chodzi o TV Philips 70 cali 70PUS8506, który popsuł się tuż przed końcem okresu gwarancyjnego. Popsuł się w mojej ocenie bo wg Philipsa wszystko jest w porządku.
Ciekawe czy to chodzi o to słynne "skracanie żywotności" tak aby sprzęty psuły się tuż po gwarancji. Myślałem, że to raczej legenda miejska, ale może coś w tym jest.
Załączam zdjęcia, chodzi o prawy dolny róg, który w ciemnych scenach robi się za bardzo ciemny/wręcz czarny, a w jasnych odwrotnie - rozjaśnia się aż do bieli. Biała plama w lewym górnym rogu to odbicie od okna.
Zgłosiłem telewizor do naprawy gwarancyjnej, poniżej wklejam odpowiedź od philipsa.
Co ciekawe najpierw piszą że wszystko jest ok, a zaraz potem że jednak mogę zgłosić się do ich serwisu.
"Szanowny Kliencie ......,
Po przeanalizowaniu Państwa sprawy numer: 04551962 przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż Państwa produkt jest zgodny ze specyfikacją, tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta.
W przypadku, kiedy chcieliby Państwo samodzielnie zgłosić interwencję serwisową, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym Autoryzowanym Serwisem MIK Radom na stronie: ............
Produkt zostanie zdiagnozowany przez serwis, który wyda ekspertyzę lub podejmie się naprawy.
Z poważaniem,
Daria
Wsparcie Techniczne Philips TV & Audio