To jest niestety nagminne w naszym kraju. Wciskają towar wyjmowany (wystawowy, ze zwrotów), a nie fabrycznie zapakowany. Miałem z tym problemy i często wymieniałem. To jest żenujące.
Wysłane z Google Nexus
Nie do końca ten zarzut rozumiem. Z jednej strony mamy np. takie Euro RTV AGD, gdzie nie ma zwrotów telewizora i przez to w 95% dostaniesz fabryczny, nietestowany wcześniej, ale z drugiej strony jak uznasz, że ten TV się nie sprawdza (nie ma wady fabrycznej, ale Ci nie pasuje z jakichś względów nawet i estetycznych), to jesteś z tym TV uziemiony, jeśli to zakup na miejscu. Jedynie zakup przez internet 14 dni Cię ratuje.
Z drugiej strony mamy MM/Saturn gdzie jest 30 dni na zwrot i nie robią żadnych problemów, istny raj do testowania TV, szczególnie dobra opcja dla osób, które nie wiedzą do końca czy TV się sprawdzi. Ale przecież to oczywiste, że te TV idą dalej na sprzedaż ze zwrotów. Są przepakowywane, zaklejane, nie zawsze jak fabryka dała, bo człowiek to już robi, ale jest szansa większa na trafienie na TV ze zwrotu.
Przecież co ma sklep niby zrobić z takim TV ze zwrotu? Wyrzucić na śmietnik? Outletów nie prowadzą, zresztą MM się nie kryje z przepakowywaniem, bo sam pytałem pracownika o to kiedyś i potwierdził, nie robił z tego jakiejś afery.
Także sprawa jest prosta:
Wiesz na 1000%, że to ten TV właśnie - Można brać w Euro
Nie wiesz czy TV się sprawdzi - MM/Saturn wyłącznie w chodzi w grę dla bezpieczeństwa