Witam,
Opiszę krótko historię. Niech będzie ona ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów TCL.
Temat o wadliwej matrycy mojego TV:
http://www.hdtv.com.pl/forum/tcl/136679-wadliwa-matryca-tcl-u65x9006-tcl-odmiawia-naprawy.html
Jak widać w temacie Kiki zobowiązał się pomóc.
Po kilku miesiącach oczekiwania , w kwietniu Kiki napisał do mnie, że jest dla mnie TV i zostanie mi wymieniony. Kiedy miałem już jechać z moim wadliwym TV do Olsztyna, to powiedział, żebym poczekał, aż będą jechać z dostawą w moim kierunku, zamontują mi TV w domu i odbiorą wadliwy egzemplarz.
Niestety byłem ciągle zbywany, teksty: "będziemy za tydzień", "będziemy na początku przyszłego miesiąca", "do końca września gwarantuję, że zamkniemy sprawę" itp. Następnie Kiki przestał ode mnie odbierać telefon i odpisywać na smsy.
Stwierdziłem, że odezwę się do Urania Marka - podziałało, a w zasadzie wydawało się, że działa. Maek potwierdził, że pamiętają o mnie i właśnie czekają na dostawę telewizorów. Już powinny być, ale dostawa się opóźnia i będą dziś/jutro. Następnie Marek był chory i nie wiedział, czy już dotarły. A gdy już wrócił do pracy po chorobie, to powiedział, że sprawdzi, czy przyszły. Poprosił o telefon za 15 min. Więcej telefonu nie odebrał, Kiki również.
Ja jestem z wadliwym TV, oni unikają kontaktu. Moim zdaniem od początku była to zaplanowana akcja, żebym nie robił szumu na forum, a oni dalej mogli sprzedawać ten *************** ludziom.
ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY, ZANIM ZAINWESTUJECIE SWOJE CIĘŻKO ZAROBIONE PIENIĄDZE W TĄ FIRMĘ KRZAK.
Opiszę krótko historię. Niech będzie ona ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów TCL.
Temat o wadliwej matrycy mojego TV:
http://www.hdtv.com.pl/forum/tcl/136679-wadliwa-matryca-tcl-u65x9006-tcl-odmiawia-naprawy.html
Jak widać w temacie Kiki zobowiązał się pomóc.
Po kilku miesiącach oczekiwania , w kwietniu Kiki napisał do mnie, że jest dla mnie TV i zostanie mi wymieniony. Kiedy miałem już jechać z moim wadliwym TV do Olsztyna, to powiedział, żebym poczekał, aż będą jechać z dostawą w moim kierunku, zamontują mi TV w domu i odbiorą wadliwy egzemplarz.
Niestety byłem ciągle zbywany, teksty: "będziemy za tydzień", "będziemy na początku przyszłego miesiąca", "do końca września gwarantuję, że zamkniemy sprawę" itp. Następnie Kiki przestał ode mnie odbierać telefon i odpisywać na smsy.
Stwierdziłem, że odezwę się do Urania Marka - podziałało, a w zasadzie wydawało się, że działa. Maek potwierdził, że pamiętają o mnie i właśnie czekają na dostawę telewizorów. Już powinny być, ale dostawa się opóźnia i będą dziś/jutro. Następnie Marek był chory i nie wiedział, czy już dotarły. A gdy już wrócił do pracy po chorobie, to powiedział, że sprawdzi, czy przyszły. Poprosił o telefon za 15 min. Więcej telefonu nie odebrał, Kiki również.
Ja jestem z wadliwym TV, oni unikają kontaktu. Moim zdaniem od początku była to zaplanowana akcja, żebym nie robił szumu na forum, a oni dalej mogli sprzedawać ten *************** ludziom.
ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY, ZANIM ZAINWESTUJECIE SWOJE CIĘŻKO ZAROBIONE PIENIĄDZE W TĄ FIRMĘ KRZAK.
Ostatnio edytowane przez moderatora: