TCL Seria C70

DLUGI321

New member
Gdzie ten wielki update który miał być do końca tygodnia ??? Widzę że moje przypuszczenia się sprawdzają, telewizor ogólnie jak najbardziej OK jednak oprogramowanie już NIE.
-problemy z dzwiękiem po S/PDIF
-ciągłe info po włączeniu TV o podłączeniu CONAX-a
-rozsypująca się lista kanałów (brak możliwości exportu)
-dość powolne przełączanie kanałów
-częste wyskakiwanie komunikatu (kanał kodowany) w kablowce
Gdyby TCL naprawdę słuchał użytkowników i poprawił to oprogamowanie to wyszedł by naprawdę super TV a tak niedopracowany soft wszystko kaszani
 

stachuu0

New member
Nic nie będę pisał, bo nie w tym rzecz. Chodzi o to, że seria P60 miała te problemy, a mimo to wypuścili C70 z takim samym niedopracowanym softem.
 

Koksiu11

Klub HDTV.com.pl
vip
Nic nie będę pisał, bo nie w tym rzecz. Chodzi o to, że seria P60 miała te problemy, a mimo to wypuścili C70 z takim samym niedopracowanym softem.

Wersja p60 wyszła tylko 3 miesiące wcześniej niż c70 więc nie dało by radę nawet zgłosić tych problemów ,żeby w c70 odrazu je naprawili .ten co kupował c70 musiał się z tym liczyć
 

jakub_a

New member
Po tygodniu użytkowania parę pytań się pojawiło. Może ktoś z was zna odpowiedzi?:
- dlaczego Micro Dimming nie ściemnia (dim) obrazu w najciemniejszych rejonach , tylko rozjaśnia średnie i jasne obszary? Czy tak to działa?
- co to jest Mixed Dimming?
- co robi Dynamic Backlight?

Dzięki za pomoc!
 

jakub_a

New member
Raportuję problemy z softem, które zauważyłem dotychczas:
- dodawanie/usuwanie kanałów do ulubionych blokuje TV na 15 a nawet 40 sekund. W tym czasie tv zupełnie nie odpowiada na komendy z pilota.
- raz na jakiś czas tv zawiesza się na kilkanaście sekund, nie reaguje na komendy z pilota
- zdarzyło (raz) się że TV nie chciał się włączyć (wyjęcie wtyczki pomogło).
- SPDIF passthrough przestaje działać co jakiś czas. Przesyłany jest tylko sygnał PCM. Restart tv pomaga.
- tv zapomina ustawienia "Customer" balansu bieli a także 10p wb dla wszystkich trybów z wyjątkiem 'Movie'.
- duże opoznienie audio telewizora dla kanału 4k (mniejsze dla 1080p i niższyszch), funckja Audio Delay jest jedynie w stanie pogłębić ten problem.

Mam nadzieję, że przygotowania kolejnej wersji idą dobrze.
 

rumbuc

New member
Cześć,
śledzę wszystkie błędy i brakujące funkcje w oprogramowaniu i widzę, że Zespół TCL ma jeszcze sporo pracy przed sobą.
Pozostaje cierpliwie czekać na nową aktualizację:)
 

szejkus

New member
mam chrapkę na ten 55C70 ale tak czytam o tym tv no i z tego co piszecie to aż strach trochę go kupować. bo ciągle jakieś niedociągnięcia i problemy z softem, lepiej zaczekać aż poprawią wszystko czy zdecydować się na inna markę i model ?
 

sulko

Member
mam chrapkę na ten 55C70 ale tak czytam o tym tv no i z tego co piszecie to aż strach trochę go kupować. bo ciągle jakieś niedociągnięcia i problemy z softem, lepiej zaczekać aż poprawią wszystko czy zdecydować się na inna markę i model ?
Ja czekam ale powoli rozglądam się za czymś innym. Mam zasadę że kupuje fakty a nie obietnice, bo z tym drugim to różnie bywa szczególnie u chińskich producentów.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W klasie cenowej o lepszy trudno.
Jeśli ktoś ma wymagania wyższe to kupuje droższe modele ale i tam wszędzie dopracowania są robione identycznie w formie Update.
Nawet w Loewe coś zawsze muszą poprawiać a telewizor kosztuje 39.999 zł
 

DLUGI321

New member
Bez przesady zgodzę się z tym że nawet w TV za 39.999zł zdarzają się jak najbardziej wpadki ale nie w podstawowych opcjach jak ginący dzwiek rozsypująca się lista kanałów itp. takie rzeczy jak występują to się je naprawia jak najszybciej a nie obiecuje się jakieś cuda wianki że producent słucha użytkowników i bierze pod uwagę wszystkie zgłoszone przez nich błędy a wydaje się Update który nawet nie wiadomo co zmienia a co psuje. Jeżeli tak ciężko pracują nad nowym firmware i go obecnie testują to proszę nie podawać informacji że już do końca tygodnia będzie poprawka a koniec końcem nic nie ma i wszyscy się tylko wkurzają.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Każdy producent robi update - każdy !
Podaję to co podaje producent - jeśli w czasie sprawdzania wyszedł problem - to przesuwa się termin.
Tak, pracują i analizują poprawki z całej Europy, stąd różne problemy.
Update nowy nie długo będzie.
A taki jaki masz dokładnie model TCLa ?
 

DLUGI321

New member
TCL 55C70 TV spoko jednak tak jak pisałem brakuje mi softu który nie sprawiał by problemów.
-ciągłego wyskakiwania komunikatu o podłączeniu CONAX-a
-powolne przełączanie kanałów
-częste wyskakiwanie komunikatu o tym że kanał jest kodowany mimo że mam dostęp do niego
-za...biście długie włączanie TV wiem że jest opcja szybkiego włączenia ale wtedy TV jest w trybie uśpienia
-exportu listy kanałów a nie ciągłe ustawienia listy od nowa
 
Do góry