TCL Seria C70

radher

New member
Hej, posiadam 49C7006 i od dzisiaj jestem posiadaczem soundbara Samsung HW-T450. Nie ma on HDMI ARC, a jedynie S/PDIF. Problem mam taki, że nie jestem w stanie wyłączyć dźwięku telewizora, przez co mam non stop echo (najpierw odzywa się TV, potem soundbar). Czy opcja puszczania dźwięku wyłącznie na wyjście optyczne jest gdzieś schowana? Nie jestem w stanie owej opcji odnaleźć.
Typ SDDIF mam ustawiony na Auto lub PCM, na obu trybach wciąż działają głośniki TV.
Soft: V574
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
rozwiązanie "proteza": ustawić głośnośc w tv na 1, tv powinien być niesłyszalny. Można też mute, ale wtedy chyba jest irytująca ikonka
 

dominikBB

New member
Po aktualizacji, o której mowa TV zdążył mi się już 2 razy sam uruchomić ponownie. Nie działa netflix. Długo byłem wyrozumiały i cierpliwy wobec tego telewizora i jego wiecznych bolączek, ale już mam po prostu tego ***************u dosyć. Nigdy więcej takiego gówna jak TCL. Głupi byłem, ale wyciągnę z tego lekcję. Lepiej dopłacić i mieć spokój niż się potem denerwować.


U mnie po tej aktualizacji co prawda Netflix działa ale zaczął przyciemniać filmy HDR. Tak jak gdyby jasność matrycy schodziła do 80%. Na szczęście filmy „nie HDR” działają ok. Czy ten serial ze słabymi aktualizacjami TCL kiedyś się skończy :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

piotreksk887

New member
Powód do reklamacji ?

witam,
mój model tv to TCL C715 65cali i pytanie czy obraz jak na załączonym foto(na żywo bardziej widoczny) to powód do reklamacji ? według mnie jak najbardziej powinien być bo psuje cały efekt naprawdę niezłego obrazu ale nie wiem czy to wadliwy egzemplarz czy wszystkie tak mają(szwagier ma identyczny model i występuje to samo). Oczywiście pasy najbardziej widoczne na kolorze szarym czy jak na foto jasno niebieskim. Może komuś to nie przeszkadzać i przejdzie obok tego obojętnie ale przy oglądaniu np meczu i przesuwaniu ekranu na boki można dostać świra...
Pomocy , dziękuję za opinie :)
 

Attachments

  • 20210209_234413.jpg
    20210209_234413.jpg
    496,5 KB · Wyś: 58

12jojko

Banned
witam,
mój model tv to TCL C715 65cali i pytanie czy obraz jak na załączonym foto(na żywo bardziej widoczny) to powód do reklamacji ? według mnie jak najbardziej powinien być bo psuje cały efekt naprawdę niezłego obrazu ale nie wiem czy to wadliwy egzemplarz czy wszystkie tak mają(szwagier ma identyczny model i występuje to samo). Oczywiście pasy najbardziej widoczne na kolorze szarym czy jak na foto jasno niebieskim. Może komuś to nie przeszkadzać i przejdzie obok tego obojętnie ale przy oglądaniu np meczu i przesuwaniu ekranu na boki można dostać świra...
Pomocy , dziękuję za opinie :)

To tzw. Vertical Banding, częsta przypadłość LCD, prawie każdy tv to ma w mniejszym lub większym stopniu widoczne, większość serwisów nie uznaje tego za wadę.
 

Darkmix

New member
Witam,
tcl c70, działa komuś usb 2.0 (service)? Podłączam do niego pendrive i nic, podłączam ledy i tylko raz migną a usb nie wykrywa i tak, podłączam dysk zewnętrzny to tylko dioda poświeci chwilę i potem gaśnie. Próbowałem aktualizacji teraz z reset all i reset shop i dalej nie działa. Ma ktoś jakieś rozwiązanie czy po prostu tak już ma ten model?
 

pgaz

New member
Cześć,
Model u65c7026
Zapomniałem pinu do kontroli rodzicielskiej.

Ten uniwersalny pin z instrukcji nie działa.

Hard reset z menu nie możliwy bo jest w trybie kontroli rodzicielskiej.

Z tego co sobie przypominam robiłem update z pendriva kiedyś.

Są jakieś inne uniwersalne piny ? Jak wykonać hard reset nie ma z tyłu guzika.
 

firefl

Active member
Bez reklam
konkretnie to poszukaj na forum. To pytanie pojawia się wielokrotnie, odpowiedzi są też dość często
 

firefl

Active member
Bez reklam
No nie masz pewności a teraz poszukaj - gratuluję niebawem dobijesz do 2K postów !!!

Dostałeś konkretną radę - boot upgrade ma dużą szansę na rozwiązanie problemu.
Odpowiadam dając wskazówkę dającą dużą szansę na rozwiązanie. Ciągle te same pytania to naruszanie regulaminu forum przez pytającego a ja to traktuję jak formę spamu :spam:
Pytanie o metodę wykonania boot upgrade jest z grupy ciągle powtarzanych i metoda jest opisana chyba kilkadziesiąt razy na forum
OTA/aktualizacja lokalna nie pomoże.
Możesz też spróbować z menu serwisowego wykonać reset all i reset shop, może też wyzerować NVM.
Jest bardzo duża szansa, że pomoże ale nie jestem pewien bo sam nie testowałem tych rozwiązań - nie zapominam pinu.

Nie pytaj jak uruchomić menu serwisowe - to też jest ciągle pojawiające się pytanie.
 

knut94

New member
Chciałem zaktualizować swój telewizor. Posiadam na forum wersję Premium. Czy jest możliwość wysłania mi aktualizacji (oprogramowania) i instrukcji jak je zainastalować na priv bądź maila?
 

firefl

Active member
Bez reklam
ech...
po pierwsze - czarodziejska kula nie chce powiedzieć jaki masz telewizor i niestety różnie to jest w zależności od modelu
po drugie - regulamin forum poczytaj - najpierw szukaj a potem pytaj. Aktualizacja jest opisana wielokrotnie. Np w wątku Pliki aktualizacji
Po trzecie forum jest po to by pomagać publicznie. Opis porady powinien być tu podany a nie gdzieś na priv. Kolejna osoba może nie będzie pytać tylko znajdzie sama

I jeszcze - jakie znaczenie ma opcja Premium?
 
Ostatnia edycja:

knut94

New member
ech...
po pierwsze - czarodziejska kula nie chce powiedzieć jaki masz telewizor i niestety różnie to jest w zależności od modelu
po drugie - regulamin forum poczytaj - najpierw szukaj a potem pytaj. Aktualizacja jest opisana wielokrotnie. Np w wątku Pliki aktualizacji
Po trzecie forum jest po to by pomagać publicznie. Opis porady powinien być tu podany a nie gdzieś na priv. Kolejna osoba może nie będzie pytać tylko znajdzie sama

I jeszcze - jakie znaczenie ma opcja Premium?

TCL 55C7026

Ogólnie mam z nim problem, bo po ostatnim włączeniu pojawiło się logo Androida, jakby samoczynnie się aktualizował. Po czym wyłączył się i przy próbie ponownego włączenia nie reaguje w ogóle. Lampka na panelu z głośnikiem się świeci tak, jakby był włączony, natomiast telewizor nie wyświetla nic. Dlatego mam zamiar wgrać do niego nowe oprogramowanie i prosiłbym o jakąś pomoc, ewentualnie jakiś odnośnik skąd ściągnąć softa i jak go wgrać (jakikolwiek link do tematu).

A co do Premium wiem, że kiedyś kiki wysyłał ten soft tylko osobom które posiadały to Premium. Nie wiem czy coś się pozmieniało teraz u was, trochę mnie tu nie było.
 

firefl

Active member
Bez reklam
napisz co już poszukałeś co znalazłeś czego nie zrozumiałeś.

wskazówka: aktualizacja metodą boot upgrade. Opisane chyba kilkadziesiąt razy na forum

Jak chcesz pomoc od Kiki to najlepiej pisz do Kiki bezpośrednio na priv, po co publicznie podajesz prywatną prośbę?
 
Ostatnia edycja:
Do góry