TCL 75C745 tnie obraz

Piotr1985

New member
Dzień dobry,

Mam problem z wyżej wymienionym telewizorem. Zakupiłem kilka dni temu nowy telewizor i po podłączeniu okazało się, że są przerwy w odbiorze TV naziemnej.
Szczególnie dokuczliwe jest to na TTV i kanałach z tego MUX. Siła jakość na tym programie to 72% i 100%. Lepiej jest z grupą TVP1 tam mam 80 kilka procent.
Na TTV są 1-3 sekundowe przerwy, wyświetla się komunikat o braku sygnału, na TVP1 czasami obraz jest pocięty, ale nie ma przerw.
Wcześniej miałem 65PUS7303/12 Philips i nie było żadnego problemu. Kolega zajmujący się TV zasugerował żeby kupić filtr. Kupiłem FAR 48 LTE PROTECTED DC PASS Telkom-Telmor, ale nie widzę żadnej poprawy. Instalacja i antena jest nowa założona 1,5 roku temu. Proszę o jakieś sugestie. Z góry dziękuję
 

Piotr1985

New member
Dzień dobry,

Otrzymałem kontakt od kiki do Pana Marka za, który bardzo dziękuję.
Pan Marek znał rozwiązanie problemu i udzielił mi wsparcia za co również jestem wdzięczny, ponieważ już miałem zwracać TV.
Jeżeli ktoś ma podobny problem to wynika on z błędów softu w TCL C745 i C845. Trzeba zaktualizować TV z tym, że jest to aktualizacja z lutego 2024r i jeszcze jej nie ma na oficjalnej stronie i co gorsze nie pobiera się automatycznie. Trzeba mieć plik wrzucić na pena i zrobić to "ręcznie". Jakby, ktoś potrzebował to dysponuje plikiem i instrukcją.
Po zabiegu problem znika.... :)
 

jasiekwr

New member
Cześć, a jak ma się ta aktualizacja do gwarancji? Niedawno kupiłem c845 od Kikiego i po prostu myślałem, że "ten sprzęt tak ma" 😁 ale chętnie się pozbędę problemu o ile nie ma to żadnego wpływu na ewentualną gwarancję
 

Piotr1985

New member
Cześć
Ja rozmawiałem z Panem Markiem o temacie dość długo i on mówił, że to są oficjalne aktualizacje TCL tylko jeszcze nie udostępnione online. Ponadto podobno jak zadzwonisz do serwisu TCL oni o tym wiedzą przyjadą i wgrają Ci właśnie tą aktualizację.
 

bartbass

New member
Dzień dobry,

Otrzymałem kontakt od kiki do Pana Marka za, który bardzo dziękuję.
Pan Marek znał rozwiązanie problemu i udzielił mi wsparcia za co również jestem wdzięczny, ponieważ już miałem zwracać TV.
Jeżeli ktoś ma podobny problem to wynika on z błędów softu w TCL C745 i C845. Trzeba zaktualizować TV z tym, że jest to aktualizacja z lutego 2024r i jeszcze jej nie ma na oficjalnej stronie i co gorsze nie pobiera się automatycznie. Trzeba mieć plik wrzucić na pena i zrobić to "ręcznie". Jakby, ktoś potrzebował to dysponuje plikiem i instrukcją.
Po zabiegu problem znika.... :)
Witam mam ten sam problem prosze i plik z nowym softem do TCL C745
 
Do góry