Nie wiem co jest z tym forum nie tak, ale 2 duże wątki dotyczące serii EP680, w których wymienialiśmy doświadczenia i uwagi zostały zamknięte przez moderatora, bez podania przyczyny. Na moje pytania odnośnie tego stanu rzeczy, admin nie odpowiada.... Olewka całkowita!
W związku z tym nowy watek, gdzie wymieniamy info o kolejnych odsłonach firmware...
Wysłane z mojego Nokia 8 Sirocco przy użyciu Tapatalka
Sratata, sorry. Nie u każdego Netflix klatkuje po 25min w UHD. U mnie też tak jest i resety nie pomagają.
Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
@Kiki, może uzupełnisz zachętę PW prośbą by po poszukujący pomocy opisał metodę zalecaną przez Marka na forum później?
Ja to odnoszę wrażenie, że osoby które dostały na słynne PW kontakt do Marka pozostają z nierozwiązanym problemem.
Gdyby było inaczej każdy by się pochwalił, że wreszcie TV gra mu tak jak powinien.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka[/QUOTE
Też mam takie zdanie jak ty , to napisz na PW doMarka to już nawet zaczyna mnie śmieszyć jakoś nie widzę żadnych wpisów od forumowiczów z rozwiązanymi problemami po PW do Pana Marka.