Cześć
Jak w temacie, mam problem z obrazem na nowiutkim TCL. TV byl już w serwisie z komentarzem "Problem u nas nie występuje. TV 100% sprawny problemy z obrazem to wina łącza".
Problemy jak na załącznikach najbardziej widoczne są w prawym dolnym rogu i gdy wchodzi dużo czerni. Problemy wystepują niezaleznie od formatu czy źródła sygnału (apple tv 4k, karta CI+, Netflix TV).
Czy może się już z takim przypadiem spotkaliście? Czy rzeczywiście nie mam co się z serwsem tłuc?
Na moim starym sharp prblemów takich nie mam.
Jaki test wykonać aby to sprawdzić TV i ewentualnie mieć argument do ponownej reklamacji?
Pozdrawiam
Kamil
Jak w temacie, mam problem z obrazem na nowiutkim TCL. TV byl już w serwisie z komentarzem "Problem u nas nie występuje. TV 100% sprawny problemy z obrazem to wina łącza".
Problemy jak na załącznikach najbardziej widoczne są w prawym dolnym rogu i gdy wchodzi dużo czerni. Problemy wystepują niezaleznie od formatu czy źródła sygnału (apple tv 4k, karta CI+, Netflix TV).
Czy może się już z takim przypadiem spotkaliście? Czy rzeczywiście nie mam co się z serwsem tłuc?
Na moim starym sharp prblemów takich nie mam.
Jaki test wykonać aby to sprawdzić TV i ewentualnie mieć argument do ponownej reklamacji?
Pozdrawiam
Kamil
Attachments
Ostatnia edycja: