Mam ten tv z serii S79, uwazam ze nie jest zły, szału nie ma ale ciężko znaleźć konkurenta w podobnej cenie, a jeszcze w bonusie od Saturna mozna wyrwać ciekawy soundbar i głośnik na bluetooth,
Szkoda tylko że temat został sprytnie wyciszony poprzez przeniesienie do działu TCL, teraz nie kluje w oczy i mało kto tutaj zagląda, nikt tez nie uslyszal slowa przepraszam za wprowadzanie w blad uzytkownikow jak i klientów :-/
Na test też bym nie liczył, jak by przewertowac ze 100stron to znajdziemy wpisy ze test juz jest dodany na serwer tylko dlugo sie wczytuje, ze juz lada dzien bedzie ukonczony lub jutro będzie, z tego jutro bedzie zrobily sie 2-3miesiace wiec sory ale nic nie bedzie
Żeby nie było za kolorowo, to niestety serwis i infolinia jest totalną porażką:-/
Trafił mi się egzemplarz z wadą matrycy, mam ciemne plamy w kilku miejscach wzdłuż dolnej listwy, najgorzej wygląda to na jasnym tle, choć podczas ogladania meczu również to drażni, 1 kontakt z serwisem na poczatku czerwca przez strone tcl i zero oddzewu, 15.06 kolejny kontakt telefoniczny okazuje się że nikt mojego zgloszenia nie odczytał ! Po tel konsultacji poproszono mnie o opisanie problemu raz jeszcze i przeslanie zdjęć.
Wysyłam jeszcze raz maila 15.06, zero oddzewu ze strony TCL, probuje sie dodzwonic przez 2 tyg co dziennie 2x30min i nikt nie odbiera tel, dodzwoniłem sie 13.07 i znow temat od nowa, opis problemu zdjęcia, rozpatrzono pozytywnie reklamacje, mam odesłać mailem potrzebne dane do zatwierdzenia reklamacji i adres na który ma przyjechać kurier, odpisalem 17.07 dzwonie wiec na infolinie czy to juz wszystko bo nie chce czekać kolejnych 2 tyg, tak to wszystko jutro otrzyma Pan maila z data przyjazdu kuriera po tv, prosze tv spakować i czekać na wiadomość, mamy dziś 31.07!!! Zero kontaktu ze strony TCL!
Normalnie robią sobie jaja z klientów! Ile czasu mam zgłaszać reklamacje? Od pierwszego kontaktu z mojej strony mina zachwile 2 miesiące! Aż strach wysyłać ten telewizor, bo może sie okazać że wróci na boze narodzenie jak dobrze pojdzie.
Takze życzę wszystkim dobrego i bez awaryjnego uzytkowania, bo jak cos wypłynie to będzie problem z uzyskaniem naprawy gwarancyjnej :-/
I weź tu zaufaj "3 producentowi świata" serwis i infolinia tez jest chyba z kategorii 3 swiata....