Cześć Wszystkim,
dawno mnie tutaj nie było; pojawiłem się ponownie ponieważ mam problem z kupionym niedawno telewizorem TCL 50C809 (kupiony w MediaExpert).
W momencie rozpakowywania telewizora nie przyglądałem się zbyt intensywnie matrycy jednak po kilku dniach dostrzegłem jeden świecący na zielono pixel. Obejrzałem matrycę dokładniej i wydaje mi się, że jest jedynie 1 wadliwy piksel na całej matrycy. Inną niedoskonałością jaką dostrzegłem są delikatnie ciemniejsze rogi ekranu - w samych narożnikach wyświetlany obraz jest przyciemniony.
Teraz mam pytanie - czy opisane przeze mnie problemy kwalifikują się na wymianę matrycy na gwarancji? Prawdę mówiąc świecący na zielono piksel jest widoczny jedynie z bliska (nie jest dostrzegalny z odległości, z której oglądam TV) poza tym na niektórych tłach jest praktycznie niewidoczny (np. tło szare, brązowe, czarne). Cierpię jednak na efekt, że jak się coś dostrzeże to nie można już tego odzobaczyć
Czy z czasem może pojawić się więcej tego typu bad/hot pikseli?
Jeśli nie podlega to pod naprawę gwarancyjną to czy macie doświadczenie ze zwrotami towaru zakupionego zdalnie (w MediaExpert)? Tj. telewizor kupiłem przez internet i mam jeszcze 9 dni na zwrot, jednak telewizor jest rozpakowany i normalnie z niego korzystam - czy mogę spakować go i odesłać bez podawania przyczyny (folii ochronnej na ekran już jednak nie nalepię bo ją zdarłem i wyrzuciłem do śmieci, jedyne co mogę zrobić to wsadzić w folę, obłożyć styropianem i wrzucić do pudła)?
Poradźcie co w mojej sytuacji byście zrobili? Liczę na jakieś pomysły/sugestie.
Pozdrawiam,
legómina
dawno mnie tutaj nie było; pojawiłem się ponownie ponieważ mam problem z kupionym niedawno telewizorem TCL 50C809 (kupiony w MediaExpert).
W momencie rozpakowywania telewizora nie przyglądałem się zbyt intensywnie matrycy jednak po kilku dniach dostrzegłem jeden świecący na zielono pixel. Obejrzałem matrycę dokładniej i wydaje mi się, że jest jedynie 1 wadliwy piksel na całej matrycy. Inną niedoskonałością jaką dostrzegłem są delikatnie ciemniejsze rogi ekranu - w samych narożnikach wyświetlany obraz jest przyciemniony.
Teraz mam pytanie - czy opisane przeze mnie problemy kwalifikują się na wymianę matrycy na gwarancji? Prawdę mówiąc świecący na zielono piksel jest widoczny jedynie z bliska (nie jest dostrzegalny z odległości, z której oglądam TV) poza tym na niektórych tłach jest praktycznie niewidoczny (np. tło szare, brązowe, czarne). Cierpię jednak na efekt, że jak się coś dostrzeże to nie można już tego odzobaczyć
Jeśli nie podlega to pod naprawę gwarancyjną to czy macie doświadczenie ze zwrotami towaru zakupionego zdalnie (w MediaExpert)? Tj. telewizor kupiłem przez internet i mam jeszcze 9 dni na zwrot, jednak telewizor jest rozpakowany i normalnie z niego korzystam - czy mogę spakować go i odesłać bez podawania przyczyny (folii ochronnej na ekran już jednak nie nalepię bo ją zdarłem i wyrzuciłem do śmieci, jedyne co mogę zrobić to wsadzić w folę, obłożyć styropianem i wrzucić do pudła)?
Poradźcie co w mojej sytuacji byście zrobili? Liczę na jakieś pomysły/sugestie.
Pozdrawiam,
legómina