Witam Szanownych !
Uprzedzam że przeszukałem skrupulatnie forum i niestety nie znalazłem wątku dla serii DS52/S52
Mam problem, mianowicie TV zakupiłem w piątek, podziałał dwa dni i przestał dzisiaj uruchamiać się system.
TV włącza się, pokazuje się logo TCL, następnie jest tylko matryca podświetlona ale ekran jest czarny.
TV nie reaguje na pilota (pilot sprawdziłem w kamerce tel i nadaje sygnał)
Wygląda jakby android padł, TV miało połączenie z internetem więc podejrzewam że może próbował się zaktualizować i coś poszło nie tak (nie byłem przy TV)
Spróbowałem ściągnąć oprogramowanie do tego TV, sformatowałem pendrive na fat32, wgrałem plik: V8-N563T01-LF1V214.bin bezpośrednio na pusty pendrive ale niestety wyświetla TV błąd "Software file check failed, please unplug the plug the power cord back in, and try again" (oczywiście tylko przy przytrzymaniu guzika włącznika TV).
Jak już się uruchomiony ponownie TV nie reaguje nawet na wspomniany przycisk wyłączenia.
Jutro będę próbował dodzwonić się do serwisu ale może ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem ?
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
Uprzedzam że przeszukałem skrupulatnie forum i niestety nie znalazłem wątku dla serii DS52/S52
Mam problem, mianowicie TV zakupiłem w piątek, podziałał dwa dni i przestał dzisiaj uruchamiać się system.
TV włącza się, pokazuje się logo TCL, następnie jest tylko matryca podświetlona ale ekran jest czarny.
TV nie reaguje na pilota (pilot sprawdziłem w kamerce tel i nadaje sygnał)
Wygląda jakby android padł, TV miało połączenie z internetem więc podejrzewam że może próbował się zaktualizować i coś poszło nie tak (nie byłem przy TV)
Spróbowałem ściągnąć oprogramowanie do tego TV, sformatowałem pendrive na fat32, wgrałem plik: V8-N563T01-LF1V214.bin bezpośrednio na pusty pendrive ale niestety wyświetla TV błąd "Software file check failed, please unplug the plug the power cord back in, and try again" (oczywiście tylko przy przytrzymaniu guzika włącznika TV).
Jak już się uruchomiony ponownie TV nie reaguje nawet na wspomniany przycisk wyłączenia.
Jutro będę próbował dodzwonić się do serwisu ale może ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem ?
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
