Witam wszystkich. Planuję zakup telewizora LCD 32 cale w kwocie około 1500zl. Ma on służyć do oglądania cyfrowej telewizji kablowej UPC (bez HD, dekoder podłączany przez euro złącze) oraz do odtwarzacza Asus O!Play (HDMI). Przeglądałem już Wasze forum i jak na razie myślę o tym modelu:
Philips 32PFL3605H/12
Zdecydowałem się na niego ponieważ czytałem że Philips lepiej od innych marek wyświetla obraz SD, a na tym bardzo mi zależy. Czy tak też jest w przypadku tego modelu? Poza tym telewizor ten bardzo podchodzi mi stylistycznie O ile na temat innych serii philipsa można znaleźć jakieś informacje to o serii 3 nie ma żadnych opinii. Może jednak powinienem zainteresować się jakimś innym modelem w podobnej kwocie? Byłbym wdzięczny za wszelkie porady, gdyż sam nie znam się na parametrach technicznych telewizorów. Pozdrawiam
jak duży jest pokój -3x4m
jaki masz obecnie telewizor -CRT 29"
preferowana technologia -LCD
więcej oglądasz w dzień czy wieczorem -raczej wieczorem
preferowana wielkość telewizora -32
preferowana marka - brak
jakie urządzenia będą podłączone -cyfrowa telewizja kablowa UPC (SD), Asus O!Play (hdmi)
ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń -70% Tv - 30% Asus
siedzisz na wprost czy również z kątów bocznych -raczej na wprost
telewizor ma mieć wifii -nie
ma czytać przez USB filmy -nie
jakimi złączami i co chcesz podłączyć -hdmi, euro złącze
jaki masz sygnał -kablówka cyfrowa bez HD
ile programów HD -0
ile godzin dziennie ma grać telewizor -około 5
ile osób zasiada przed telewizorem -2
jakie kanały tematyczne - głównie filmy
ma stać czy wisieć -stać
jaka klasa cenowa -około 1500zł
odleglość od telewizora -2,5m
inne - ma ładnie wyświetlać cyfrową kablówkę, Ma mieć możliwość wyświetlania formatu 4/3 na całym ekranie bez zmiany proporcji obrazu, może lekko ucinać górę i dół ale obraz nie może być rozciągnięty. U moich rodziców jest taka opcja w telewizorze LG.
Philips 32PFL3605H/12