Liptonosz napisał:
N daje kupon a do tego 3 miesiące vod za darmo, klient oszczedza 99zł kostem powiedzmy niecałego miesiąca bo po nowym roku maja byc rekordery. Poza tym ntv nie zmusza nikogo dozakupu dekodera a do zamowienia rekordera nie dojdzie bo ich nie ma, wiec nie wiem o jakiej stracie z winy ntv mówimy?
Mówimy o stracie klienta, który przychodzi do dystrybutora N, bądź dzwoni na infolinię i chce zamówić recorder (z dowolnych powodów - bo chce mieć twardy dysk, bo chce mieć VOD - teraz, a nie za trzy miechy z opcją przedłuzenia do pół roku, lub dlatego że po prostu nie podoba mu się biały kolor N-Box`a). Chce, a nie może. I to jest jego strata.
Fakt, że N-ka po dostarczeniu recordera (kiedyś tam) da rzeczonemu klientowi VOD na trzy miesiące za free to żadna promocja. Ja wziąłem recorder w listopadzie (jeszcze przed szałem zakupowym) i też dostałem VOD za friko. Tak więc klienci czekający na recorder nie dostają nic szczególnego. A według mnie powinni - bo to N-ka, a nie oni dała ciała (niezależnie od faktu, że przyczyny są niezależne od N).
Nie mam nic do N-ki - jestem jej abonentem i jestem z niej zadowolony. Ale nie gloryfikujmy wszystkiego co jest z tą platformą związane. Jeżeli dają ciała i udają, że rekompensują klientom straty to nazwijmy rzeczy po imieniu, a nie owijajmy .... w bawełnę.
Powtórzę jeszcze raz - VOD za free na 3 miesiące to żadna łacha. Każdy nowy abonent powinien to dostawać, choćby po to by zapoznać się z ofertą.