świąteczne marketingowe samobójstwo n'ki

Hardi

New member
n'ce brakło dekoderów z nagrywarką, można nabyć tylko zwykły dekoder bez nagrywarki, a dopiero w kwietniu będzie można wymienić na model z nagrywarką. Przecież to jest marketingowe samobójstwo, zrobić taki numer i to przed samymi świętami... niech idą na całość i jeszcze podniosą ceny ;-)
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Niektóre salony mają rekordery...:)
Jest to raczej znak że oferta się sprzedała lepiej niż planowali.

Potrzebujesz rekordera? W radomiu znam miejsce gdzie maja, może akurat będziesz przejeżdzał lub mieszkasz niedaleko.
 

royalmichael

New member
Z tego co się oreintuje to jest jakiś strajk w Tajlandii i samoloty nie wylatują :D zatem i dekodery nie dochodzą
Z drugiej strony brak dekoderów świadczy o dużym zainteresowaniem platformy. Dobrym krokiem z kich strony jest to że dają te kupony na wymiane białego dekoder na czarny za darmo.
Jeszcze jakby podnieśli jakość kanałów...
 

styk-s1

New member
dopiero w kwietniu będzie można wymienić na model z nagrywarką.


Skad masz takie informacje ? Ja słyszałem, ze będa dostępne po nowym roku.

Pozdro
 

grodek75

New member
Cyfra+ ma ten sam problem

Nie tylko N-ka ma ten problem.
W Cyfrze też brakuje.
Po prostu popyt przerósł oczekiwania platform.
Z tym, że braki w N można jakoś tłumaczyć strajkiem w Tajlandii.
Dodatkowo N próbuje wyjść z tej sytuacji z twarzą dając kupony na Recordery. Inna sprawa, że sam kupon to trochę mało. Powinni dorzucać abonentom coś jeszcze.
Natomiast braki w Cyfrze to istotnie marketingowe samobójstwo.
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Owszem w C także brakuje dekoderów pvr, ale zadzwoniłem do BOA,
poprosiłem o sprawdzenie czy w najbliższej okolicy mają. Odzwonili, zarezerwowali kupiłem.
 

bogdan_kr

Member
Bez reklam
royalmichael napisał:
Z drugiej strony brak dekoderów świadczy o dużym zainteresowaniem platformy.
Ja natomiast jestem ciekaw w jakim stopniu na aktualny deficyt recorderów miały wpływ wadliwe serie i wymiany urządzeń dokonywane przez niektórych użytkowników nawet kilka razy...

Pozdrowienia!
 

Hardi

New member
Chciałem zamówić recorder telefonicznie, bo w tedy umowa jest na 12 miesięcy. Z resztą objechałem i obdzwoniłem chyba wszystkie możliwe salony n'ki na Śląsku i nie mają :( Na infolinii powiedzieli mi, że dopiero w Kwietniu będą dostępny recordery :(
 

artss

New member
Ja mam takie pytanko.
Niby za trzy miesiące można wymienić nBoxa na Recordera i niby upoważnia do tego kupon. Czy ktoś widział ten kupon? bo ja dostałem zestaw, zamówiony telefonicznie, ale nic po za umową, regulaminem i paipierami od Boxa nie było :(. Na infolini zamawiałem własnie z opcją późniejszej zamiany.

Czy ktoś się orjentuje jak to jest?
 

zoltan

New member
grodek75 napisał:
Inna sprawa, że sam kupon to trochę mało. Powinni dorzucać abonentom coś jeszcze.

A co bys chcial jeszcze dostac? Teraz aktywujesz dekoder za darmo, potem wymieniasz go na recordera tez za darmo. Ostatnio, gdy recordery jeszcze byly w salonach to ich aktywacja kosztowala 99zl. Czyli wykorzystujac pozniej ten kupon na wymiane dekoderow zostaje ci w kieszeni 99zl. To jeszcze malo?
 

grodek75

New member
zoltan napisał:
A co bys chcial jeszcze dostac? Teraz aktywujesz dekoder za darmo, potem wymieniasz go na recordera tez za darmo. Ostatnio, gdy recordery jeszcze byly w salonach to ich aktywacja kosztowala 99zl. Czyli wykorzystujac pozniej ten kupon na wymiane dekoderow zostaje ci w kieszeni 99zl. To jeszcze malo?

Nie wiem co. To robota dla działu marketingu N-ki.
Ale jeżeli ktoś zamawia recorder to dlatego, że go potrzebuje (np. chce mieć VOD), a jest tego pozbawiony nie ze swojej winy. Chyba jakaś gratyfikacja mu się należy, prawda? Wręczenie przez N kuponu to techniczne rozwiązanie problemu operatora, a nie załatwienie sprawy z klientem. Za trudne?
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
N daje kupon a do tego 3 miesiące vod za darmo, klient oszczedza 99zł kostem powiedzmy niecałego miesiąca bo po nowym roku maja byc rekordery. Poza tym ntv nie zmusza nikogo dozakupu dekodera a do zamowienia rekordera nie dojdzie bo ich nie ma, wiec nie wiem o jakiej stracie z winy ntv mówimy?
 

grodek75

New member
Liptonosz napisał:
N daje kupon a do tego 3 miesiące vod za darmo, klient oszczedza 99zł kostem powiedzmy niecałego miesiąca bo po nowym roku maja byc rekordery. Poza tym ntv nie zmusza nikogo dozakupu dekodera a do zamowienia rekordera nie dojdzie bo ich nie ma, wiec nie wiem o jakiej stracie z winy ntv mówimy?

Mówimy o stracie klienta, który przychodzi do dystrybutora N, bądź dzwoni na infolinię i chce zamówić recorder (z dowolnych powodów - bo chce mieć twardy dysk, bo chce mieć VOD - teraz, a nie za trzy miechy z opcją przedłuzenia do pół roku, lub dlatego że po prostu nie podoba mu się biały kolor N-Box`a). Chce, a nie może. I to jest jego strata.
Fakt, że N-ka po dostarczeniu recordera (kiedyś tam) da rzeczonemu klientowi VOD na trzy miesiące za free to żadna promocja. Ja wziąłem recorder w listopadzie (jeszcze przed szałem zakupowym) i też dostałem VOD za friko. Tak więc klienci czekający na recorder nie dostają nic szczególnego. A według mnie powinni - bo to N-ka, a nie oni dała ciała (niezależnie od faktu, że przyczyny są niezależne od N).
Nie mam nic do N-ki - jestem jej abonentem i jestem z niej zadowolony. Ale nie gloryfikujmy wszystkiego co jest z tą platformą związane. Jeżeli dają ciała i udają, że rekompensują klientom straty to nazwijmy rzeczy po imieniu, a nie owijajmy .... w bawełnę.
Powtórzę jeszcze raz - VOD za free na 3 miesiące to żadna łacha. Każdy nowy abonent powinien to dostawać, choćby po to by zapoznać się z ofertą.
 

zoltan

New member
Nie dosc, ze klient dostanie recordera za friko, gdy inni placili za aktywacje 99zl. to powinien dostac jeszcze cos wiecej? Bez przesady. To raczej n-ka jest stratna, bo bedzie rozdawac (aktywowac) recordery za darmo.
 

Arek

Member
Liptonosz napisał:
N daje kupon a do tego 3 miesiące vod za darmo, klient oszczedza 99zł kostem powiedzmy niecałego miesiąca bo po nowym roku maja byc rekordery. Poza tym ntv nie zmusza nikogo dozakupu dekodera a do zamowienia rekordera nie dojdzie bo ich nie ma, wiec nie wiem o jakiej stracie z winy ntv mówimy?

Jest inaczej. Info od Pani z hotline.

Jak decydujesz się na recorder i chcesz Nke zamówić telefonicznie to dostajesz białego Nboxa z możliwością wymiany po około 3 miesiącach.

Na plus:
- wymiane masz za 0 pln (zyskujesz 99 zł)

Na minus:
- dziś VOD jest na 3 mce, ale jak wymienisz Nboxa na czarnego w marcu/kwietniu będziesz miał tylko 2 mce VOD za darmo od momentu wymiany
- przez 4 mce od odpalenia Nki masz np. pakiet filmowy za darmo, ale nie masz dziś recordera więc tracisz możliość nagrania filmów na HDD...


chyba, że ... (tutaj mam do Was pytanie)

- można puscić tak sygnał, aby nagrywać filmy np na nagrywarkę DVD z HDD ?

p.s. dziś przyjechał do mnie Nbox biały (chciałem oczywiśce recorder) , po 6 dniach od zamówienia telefonicznego

pzdr
 

grodek75

New member
zoltan napisał:
Nie dosc, ze klient dostanie recordera za friko, gdy inni placili za aktywacje 99zl. to powinien dostac jeszcze cos wiecej? Bez przesady. To raczej n-ka jest stratna, bo bedzie rozdawac (aktywowac) recordery za darmo.
Tak to jest z promocjami.
Dziś ktoś dostaje recorder za darmo, a Ty musiałeś za niego zapłacić.
Ale Ty używasz tego recordera i oglądasz programy HD od jakiegoś czasu.
Za rok ktoś kto wziął dziś recorder za darmo będzie się wkurzał o inną promocję.
Ja za swój telewizor zapłaciłem rok temu 5 600zł. I mam się obrażać, że teraz inny o bardzo zbliżonych parametrach kosztuje ok. 3 000?
Tak więc Twoje żale o rozdawanie za darmo są odrobinę nieuzasadnione.
A o N-kę się nie martw - dadzą sobie radę. A jak nie to trudno, ktoś ich zastapi.
 

zoltan

New member
grodek75 to czym w takim razie uzasadnisz swoja wypowiedz, ze ci co teraz nie dostali recorderow to powinni dostac cos w zamian?
 
Ostatnia edycja:

grodek75

New member
zoltan napisał:
grodek75 to czym w takim razie uzasadnisz swoja wypowiedz, ze ci co teraz nie dostali recorderow to powinni dostac cos w zamian?
Przeczytałeś w ogóle co napisałem?
Ktoś zamówił recorder, bo np. chciał przez całe święta tłuc VOD, lub też biały nie pasuje mu kolorem do szafki. Powody są nieistotne. Chciał zamówić coś co platforma ma w swojej ofercie i nie ze swojej winy tego nie otrzymał. To chyba należy mu się coś w ramach rekompensaty, prawda?
 

zoltan

New member
grodek75 napisał:
Przeczytałeś w ogóle co napisałem?
Ktoś zamówił recorder, bo np. chciał przez całe święta tłuc VOD, lub też biały nie pasuje mu kolorem do szafki. Powody są nieistotne.

Dopiero teraz napisales, ze ktos zamowil, a nie dostal. Wczesniej pisales, ze zamawia, chce zamowic, a to jest jednak roznica.
 
Do góry