Spadek zysków Samsunga. Niezadowalająca sprzedaż Galaxy S9:
Najnowsza oferta nie spełniała oczekiwań korporacyjnych: obroty działu mobilnego spadły o 22%. Również dział ultra-high-endowe telewizorów HD i QLED ma się słabo a "chińskie zagrożenie", szczególnie Huawei i Xiaomi jest odczuwalne.
Sprzedaż poniżej oczekiwań Galaxy S9 i spadek popytu spowodowały spadek sprzedaży smartfonów Samsunga. Coraz bardziej śmiała konkurencja ze strony chińskich firm, w tym Huawei i Xiaomi, uderzyła w niektóre z najsilniejszych segmentów Samsunga, które nie spełniły prognozy finansowej.
Zysk wyniósł 11,04 trylionów (8,4 mld euro), nieznacznie mniej niż w roku 2017. W okresie od kwietnia do czerwca Samsung odnotował o 4% mniejszą sprzedaż niż w analogicznym okresie ubiegłego roku i 3% mniej niż w pierwszym kwartale.
Spadek o 22% sprzedaży w dziale Mobile Communications i Display Panel - czyli dziale dotyczącego smartfonów, tabletów i ekranów - to dwa główne problemy dotyczące analizy spadku ogólnego zysku.
Pomimo "niewielkiego wzrostu popytu kwartalnie na smartfony i tablety", Samsung zna winowajców wyników finansowych działu mobilnego.
Winowajcy główni to Galaxy S9 i wzrost wydatków marketingowych.
Zakładane obroty nie spełniły prognoz, co wpłynęło na szacowane zyski.
A w drugiej połowie roku Samsung nie spodziewa się pozytywnych wieści ze względu na "rosnącą konkurencję, która oferuje wysokopoziomowe specyfikacje w swych noidelach za niższą cenę".
Galaxy Note 9 jest promowany jako "oferujący najwyższą wydajność w rozsądnej cenie".
Wreszcie, sprzedaż TV również poniosła również cios: przychody spadły o 4%, do 10,4 biliona wygranych (7,9 miliarda euro).
Sprzedaż produktów firmy Harman, którą Samsung nabył rok temu za 8 miliardów dolarów, wzrosła o 1% do 2,13 biliona (1,6 miliarda euro); zysk operacyjny wyniósł 30 milionów euro.
dday

Najnowsza oferta nie spełniała oczekiwań korporacyjnych: obroty działu mobilnego spadły o 22%. Również dział ultra-high-endowe telewizorów HD i QLED ma się słabo a "chińskie zagrożenie", szczególnie Huawei i Xiaomi jest odczuwalne.
Sprzedaż poniżej oczekiwań Galaxy S9 i spadek popytu spowodowały spadek sprzedaży smartfonów Samsunga. Coraz bardziej śmiała konkurencja ze strony chińskich firm, w tym Huawei i Xiaomi, uderzyła w niektóre z najsilniejszych segmentów Samsunga, które nie spełniły prognozy finansowej.
Zysk wyniósł 11,04 trylionów (8,4 mld euro), nieznacznie mniej niż w roku 2017. W okresie od kwietnia do czerwca Samsung odnotował o 4% mniejszą sprzedaż niż w analogicznym okresie ubiegłego roku i 3% mniej niż w pierwszym kwartale.
Spadek o 22% sprzedaży w dziale Mobile Communications i Display Panel - czyli dziale dotyczącego smartfonów, tabletów i ekranów - to dwa główne problemy dotyczące analizy spadku ogólnego zysku.
Pomimo "niewielkiego wzrostu popytu kwartalnie na smartfony i tablety", Samsung zna winowajców wyników finansowych działu mobilnego.
Winowajcy główni to Galaxy S9 i wzrost wydatków marketingowych.
Zakładane obroty nie spełniły prognoz, co wpłynęło na szacowane zyski.
A w drugiej połowie roku Samsung nie spodziewa się pozytywnych wieści ze względu na "rosnącą konkurencję, która oferuje wysokopoziomowe specyfikacje w swych noidelach za niższą cenę".
Galaxy Note 9 jest promowany jako "oferujący najwyższą wydajność w rozsądnej cenie".
Wreszcie, sprzedaż TV również poniosła również cios: przychody spadły o 4%, do 10,4 biliona wygranych (7,9 miliarda euro).
Sprzedaż produktów firmy Harman, którą Samsung nabył rok temu za 8 miliardów dolarów, wzrosła o 1% do 2,13 biliona (1,6 miliarda euro); zysk operacyjny wyniósł 30 milionów euro.
dday
Ostatnia edycja: