Soundbar Philips wycisza się "mute"

sPiDeK

Member
Pytanie jaki masz TV - u mnie jest tak samo - zestaw 55OLED857/12 i soundbar LG S90QY - samoczynne podgłaśnianie soundbara co parę minut...temat jest też na forum Philipsa: https://tv-sound-monitors.philips.c...n-laatste-update-201000248227?t=1721854316048 https://tv-sound-monitors.philips.com/s/question/0D5TY000009nWWP0A2/audio-problem-after-update
O widzisz !!! Dzięki!! Szukam problemu a to jednak najnowszy soft ! Czyli tak jak myślałem. Widzę że na razie nie ma rozwiązania a to mega irytujace...Tv mam 75pus7354 a belke fidelio b97 ;) Testuje, ale chyba odłaczenie dostępu do internetu w tv "rozwiązuje" problem. Chętnie bym wrócił do starego softu...
 
Ostatnia edycja:

sPiDeK

Member
Cześć! Miałem podobny problem z moim soundbarem Philips i TV. Przede wszystkim, sprawdź, czy masz włączoną funkcję CEC na obu urządzeniach – czasem to potrafi namieszać. Spróbuj też zmienić kabel HDMI na inny, najlepiej z certyfikatem HDMI 2.1, bo czasem kable mogą być wadliwe. Jeśli to nie pomoże, spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne na soundbarze i TV – wiem, że to brzmi drastycznie, ale czasem pomaga. U mnie ostatecznie pomogło wyłączenie automatycznych aktualizacji, bo po jednej z nich wszystko zaczęło się psuć. Jeśli nic z tego nie zadziała, skontaktuj się z supportem Philipsa – może to być problem sprzętowy. Powodzenia!
Wszystko co wymieniłeś zrobione, problem pojawił się ewidentnie po wgraniu najnowszego softu także tak jak kiki pisał czekam na poprawiony soft do tv bo nic innego tego nie naprawi....
 

Kolina

Member
O widzisz !!! Dzięki!! Szukam problemu a to jednak najnowszy soft ! Czyli tak jak myślałem. Widzę że na razie nie ma rozwiązania a to mega irytujace...Tv mam 75pus7354 a belke fidelio b97 ;) Testuje, ale chyba odłaczenie dostępu do internetu w tv "rozwiązuje" problem. Chętnie bym wrócił do starego softu...
Potwierdzam - jak wyłączę wi-fi w TV to problem znika (skoki poziomu głośności - mute potrafi sam się załączyć przy włączeniu tv nadal) aczkolwiek jest to rozwiązanie "awaryjne" - nie po to kupuje się OLED-a z Androidem aby później nie móc korzystać z zasobów internetu typu YouTube czy Disney +, MAX itd., itd ...... :( Problem trwa od paru miesięcy...miejmy nadzieje, że w końcu Philips wypuści nowy soft...
 
Ostatnia edycja:
Do góry