SONY KDL-55W808C - kilka pytań.

racuh

Banned
Rozumiem, ale myślałem, że to dopłata 2 tysięcy... Na tyle nie mogę sobie pozwolić teraz niestety. Wiadomo, że bym chciał, ale realia są inne. Dzięki za dobrą radę.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka

Własnie patrze na ten cloudung i to jest masakra...miałem już w domu W809 ale oddałem go ze względu na soft, nierównego podświetlenia nie zauważyłem...myślałem o kupnie W855 ale jak ma w nim być to samo to ja podziękuję i wybiję sobie Sony z głowy.
 

arss

New member
Ale mogę wymienić tak po prostu?

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka

Tak mozesz, z dzwonieniem miałem na myśli to żebyś nie robił zbędnych kilometrów gdzie na miejscu się okazało by że nie doszedł jeszcze.
Ps. Co do oleda o którym pisał jeden z kolegów to już wyższa jazda, nawet te najtańsze robią mega różnice na plus w porównaniu do led. Moze kiedyś się doczekamy oledow w podobnych cenach jak twój model soniacza.
 
Ostatnia edycja:

Salas_

New member
W Media Expert. Dzisiaj koło 18 ma być nowa sztuka. Zadzwonią do mnie jak tylko przyjedzie.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

MatteBlack

New member
Cześć, nasuwa mi się jedno pytanie. Z jakiego powodu wymieniłeś dobry telewizor H6400 w podświetleniem direct na nowego sonego edge led z bugo-androidem? Telewizor Samsung H6400 jest najlepszy w swojej klasie. Jeżeli ktoś poleca Ci coś innego/droższego to pewnie dlatego, że może na tym zarobić..
 

Salas_

New member
Witaj. Na Samsungu miałem straszny Vertical Banding w sumie teraz też mam, ale zdecydowanie mniejszy. Zobaczymy jak wymienię na inną sztukę, czy też to będzie występowało. Obraz na plus dla Sony.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

Salas_

New member
Trochę jednak dopłacić trzeba... Zobaczymy co dzisiaj załatwię. Sony fabryczne tryby ma tragiczne po prostu.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

micro

New member
Witam, nie chce zakładać nowego tematu bo problem podobny.
W sylwestra w sieci euro agd kupiłem 50 calowa wersję tegoż telewizora. Wszystko fajnie, ale na czarnym ekranie w ciemnym pokoju widać wyraźne przebarwienia, które widać na załączonym zdjęciu. Czy to normalne? Czy to jest podstawa do wymiany? Proszę o pomoc. Dzięki.
https://drive.google.com/file/d/0B0gvUDtlsgT_S1lhUWhCNlI3SHc/view?usp=docslist_api
 
Ostatnia edycja:

arss

New member
Clouding kolosalny, co do sieci euro to będzie problem jeżeli kupiles w sklepie stacjonarnym bo oni stosują taktykę że możesz wszystko sprawdzić na miejscu a jak już wyjdziesz że sprzętem to go nie przyjmą. Niestety na clouding gwarancja też nie pomaga bo dla wszystkich producentów to nie jest wada. Jeżeli zamowiles przez Neta to odeslij go jak najszybciej.
 

micro

New member
Kupowałem niestety w stacjonarnym. A co do polityki euro agd to przecież to jest jakaś pomyłka... Ja dam ten clouding zauważyłem dopiero wieczorem na czarnym tle przy zmianie źródła, w dzień praktycznie tego się nie zobaczy.... Szczególnie jak nie wiesz na co masz patrzeć przy sprawdzaniu takiego telewizora. A na miejscu faktycznie proponowali sprawdzenie, ale żeby sprawdzić czy się w ogóle uruchomi czy nie...
 

Salas_

New member
Oddawaj. Masz prawo do tego - 2 tygodnie. Jak będą robić problem to powiedz, że przyniesiesz odpowiednie pisemko. Ja wczoraj wieczorem byłem zamienić swój w Media Expert. Kierownik działu i zaraz prezenter / promotor podszedł podał rękę i mówi ostatnio byłeś i co po kalibracji żadnej poprawy? Mówię, że nie i chciałbym go zamienić na nową sztukę co przed chwilą do Was przyjechała. Myślał, że na inny model chcę wymienić na początku - źle coś usłyszał. Poczekalismy aż tv 'dojdzie' do siebie żeby sprawdzić czy wszystko ok jest ze sztuką, którą oddaję. Mówi sprawdzę żeby nie było później. ;) pogadaliśmy trochę i powiedzialem mu, że jak coś teraz będzie nie tak to przyjdę wymienić na Panasonica cx720 to się zaśmiał i pokazał mi go. Następnie odprowadzil do drzwi i chciał pomoc zanieść tv do samochodu, ale mówię że sobie poradzę. Podał rękę i pojechałem do domu. Dzisiaj będę testował nową sztukę. Wczoraj jedynie aktualizacje zrobiłem oprogramowania.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

Salas_

New member
Bardziej chodziło o to, że będę chciał wymienić. Z TV wszystko ok. No i oprogramowanie takie sobie ma...

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

micro

New member
No wiec zgodnie z waszą rada poszedłem dzisiaj do EURO. Najpierw podszedłem do miłego Pana na dziale TV, przedstawiłem mu sytuację na co odpowiedział że dziwna sprawa, że nie mieli do tej pory problemów z tym modelem, ale jeżeli już się coś takiego zdarzyło to zaprasza do kierownika, on jest decydentem. No więc przyszła kolej na kierownika, który po wysłuchaniu mojej sprawy powiedział, że nie ma mozliwosci wymiany, inne sklepy tak robią bo później je odsprzedaja a on tak nie robi i jedyne co mi moze zaproponować to zgłoszenie oficjalne przez sklep usterki do serwisu sony.

No i jak tutaj się nie wkurzyc... Jak tutaj z takimi ludźmi rozmawiać... :???:
 

Salas_

New member
Nie daj się. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię Praw Konsumenta: 800889866 pomogą Ci.

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 
Do góry