Jestem znów ze swoim soniakiem. Telewizor znalazł się w srewisie, serwisant odwiedził mój dom i stwierdził, iź prawdopodobnie uszkodzony jest tuner i można to naprawić. Z początku chciałem wymiany na nowy, ale serwisant powiedział, że trzeba telewizor odesłać do sprzedawcy i w tym momencie zrezygnowałem z nowego telewizora i zdecydowałem się na naprawę. Podjąłem taką decyzję, ponieważ jestem przekonany, że ta procedura wymiany na nowy była by nie udana, a dodatkowo naraziłbym się na dodatkowe koszty związane z wysyłką. W Polsce system sprzedaży nie jest na korzyść klienta, to tysko w Stanach można oddać towar używany po kilku tygadniach do sklepu, a sprzedawca z uśmiechem na twarzy go przyjmie. Mam nadzieje, że po wizycie w serwisie będzie wszystko ok. Obawiam się jednego, iź jest to nowy model na rynku a serwis może być "zielony". Pozdrawiam i do usłyszenia.