Sony KD-55X8509C - problem z Netflix, brak obrazu

revelare

New member
Witam,

Mam problem z Netflixem w TV Sony - uruchamiam aplikacja - loguje sie bezproblemu - potem moge ja wlaczyc i uruchomic serial/film. Problem polega na tym, ze obraz sie nie pojawia - albo czasami przy ktorejs probie jest po prostu zatrzymany poszatkowany obraz i to wszystko. Film leci - dzwiek jest, ale obrazu wogole....
Czy ktos mial podobny problem?
Dodam - ze mam zainstalowany KODI - ale za kazdym razem jak uruchamiam Netflixa to przeskakuje do aplikacji systemowej....
Dzieki z gory
Pozdrawiam
 

revelare

New member
tak, kilka razy - dodatkowo bardzo podobny problem jest na aplikacjach TVP, IPLA, Youtube. Niektore filmy tam sie odtwarzaja a niektore po prostu czarny ekran (ewentualnie poszatkowany obraz ale niezmieniajacy sie) - ale dzwiek slychac bardzo dobrze. Na Netflixie - problem polega na tym ze w kazdym filmie, serialu ktory uruchomie - jest czarny ekran / poszatkowany (niezmieniajacy sie).
Resetowalem TV do ustawien fabrycznych, instalowalem od poczatku, odinstalowywalem aktualizacje Netflixa, i ponownie ja zainstalowanem - i ciagle ten sam problem....
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Zgłaszaj sprawę na serwis i niech oni się męczą. Przecież można mieć wykupiony abonament w Netflixie i dlatego TV ma działać jak należy.
 

revelare

New member
niestety nie pomoglo....napisalem na forum serwisu Sony'ego - a jutro sprobuje podzwonic do nich....wyglada na jakis problem systemowy lub kodekow - bo TV normalnie dziala, tylko te aplikacje androidowe - uruchamiaja sie bez problemow - ale jak wlaczam wybrany serial to nic nie ma oprocz dzwieku....
 

revelare

New member
Skontaktowalem sie z serwisem Sony - a ich odpowiedz po prostu rozwalila mnie swoim profesjonalizmem....zdecydowanie odradzam kontakt z nimi....

"Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z firmą Sony.

W nawiązaniu do zgłoszonego problemu z działaniem aplikacji,po konsultacji z działem technicznym,problem z poprawnym działaniem aplikacji nie jest spowodowany oprogramowaniem telewizora.
W celu wyjasnienia,rozwiązania problemu, prosimy skontaktować sie z twórcami niepoprawnie działających aplikacji.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy."


Czyli z tego wynika - ze mam sie kontaktowac z tworcami 10 aplikacji - bo dokladnie na wszystkich jest ten sam problem :DDDDDD
i to nic ze u znajomego, te same aplikacje na tym samym modelu Sony'ego dzialaja poprawnie....Po prostu smiech na sali.... Pozostanie mi tylko kupno Chromecast chyba...szkoda bo telewizor za 5,5K zl a polowa funkcji na nim nie dziala... I pomyslec ze naprawde cenilem zawsze Sony TV za jakosc i solidnosc....
 
Ostatnia edycja:

rafcio76r

New member
Bez reklam
Tak niestety jest, jak chcesz kupić TV, to są mili i służą pomocą. Jak już kupisz to mają Ciebie gdzieś i radź sobie sam. Podejście Sony żenujące. Skoro problem jest ponoć w aplikacjach, to ich psim obowiązkiem powinno być zajęcie się tą sprawą. Sami powinni interweniować u producenta aplikacji i jeszcze Cię przeprosić za problem. Przecież te aplikacje się sypią na sprzęcie Sony, a nie np. na LG. Kolejny przykład kpiny z klienta tej uznanej kiedyś firmy.
 
Do góry