Sony KD 49X8309C zachmurzenie.

krzywy86

New member
Jeszcze nie mam odpowiedzi po wizycie serwisantów. Panowie powiedzieli że widać te prześwietlone miejsca ale to może być w normie. Czekam na oficjalne stanowisko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

racuh

Banned
A próbowałeś oddać w sklepie zanim zgłosiłeś do serwisu ?

Jak TV mu odpowiada to lepiej poczekać na opinie serwisu, do sklepu zawsze można oddać, jest na to 14 dni. Oby tylko serwis nie zwlekał z tą opinią. Ja tak miałem z Samsungiem, był problem to przyjechał serwisant i wymienił matrycę, ale problem dalej był plus dopatrzyłem się inncyh rzeczy w tym dużego cloudingu to oddałem TV do sklepu.
 

arss

New member
Wybór należy oczywiście do niego, w sklepie można również wymienić egzemplarz. Ja tak robilem mniej zachodu, a TV nadal nowy bez grzebania w nim przez serwisanta.
 

malinowykrul

New member
I co dalej brak odpowiedzi?
Właśnie zamówiłem przez internet z dostawą na piątek tego X8309C, gdy będzie tak u mnie to oddaję bez wahania.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Oferta którą Ci podałem wg mnie byłaby lepsza tym bardziej że to nowy Android który otrzyma Update do 6,0. Sony niestety nie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zobaczymy, bo Sony technicznie było przygotowane zapasem "mocy".
Ale czy update - głowy nie dam. Tegoroczne modele - tak !
 
Do góry