Sony i TVN Player

radish

New member
Witam,

Chciałem się podzielić opinią o bardzo sprawnie działającym systemie sprzedaży telewizorów SONY, który posiada w swojej platformie smart aplikację TVN Player. Otóż jak trąbią wszem i wobec sprzedawcy/konsultanci Sony w sklepie RTV, oraz jak to jest napisane w informacjach o TV, telewizor posiada dostęp do TVN Playera.

Otóż powiem wprost, jest to czysta fikcja i jeśli zależy Wam na korzystaniu z aplikacji szybko (normalnie) i sprawnie, omijajcie tego producenta szerokim łukiem. Korzystanie to oczywiście sprawa sporna (ja akurat wiem, jak to jest zrobione w Panasonicu i wiem, że można jeśli się chce) ale jakość TREŚCI wyświetlanej jest niczym przeniesiona z rozdzielczości pierwszego smartfona, tragedia, nie da się tego oglądać, o zmianie jakości obrazu możecie zapomnieć, ale najlepszym precedensem jest to, że reklamy przed wybranym programem są w całkiem niezłej jakości!

Wszelkie kontakty ze 'specjalistami' Sony, potraktowane zostały po macoszemu, piłeczka została odbita kilkukrotnie aby na końcu zastosować często stosowaną w Polskich firmach 'spychologię' i temat zamknąć - czyt - winne jest TVN, my nie mamy z tym nic wspólnego.
Ok, myślę sobie, rozumiem, wiadomo liczy się biznes/kasa, parcie do przodu, ale wszystko ma jakieś granice. Konsultanci Sony wręcz chwalą się, że w smarcie tv znajduje się TVN Player, co moim zdaniem jest ewidentnym wprowadzaniem mnie (jako klienta) w błąd i jest to robione z premedytacją, absolutnie. Ja się czuję oszukany, bo nie wpadło mi do głowy aby w sklepie uruchomić Playera, po wcześniejszych doświadczeniach z Panasonikiem, nie brałem w ogóle pod uwagę takiego scenariusza.
Ale idźmy dalej. Sony mnie zlało, więc udałem się z tematem do TVN. Po moich 2 elaboratach o kontakcie z Sony i przedstawieniu problemu (wierzcie mi – spisałem się) dostałem odpowiedź: „Szanowny Panie, przepraszamy za niedogodności, cały czas pracujemy nad ulepszeniem tej aplikacji”. A ja dalej swoje, proszę o szczegółowe informacje, terminy aktualizacji, próbowałem się nawet dowiedzieć kto jest odpowiedzialny za wypuszczenie takiego produktu, który nie powinien się w takiej postaci w ogóle pojawić, na co dostałem odpowiedź, że: „użytkownicy korzystający z tej aplikacji nie wnoszą reklamacji a platforma jest udostępniona bezpłatnie, dlatego ONI nie rozumieją o co mi chodzi?”

Drodzy Państwo tak się robi, że tak powiem sieczkę z głowy statystycznego Polaka, wmawia mu się, że sprzedawany w pakiecie produkt, jako, że jest DARMOWY to znaczy, że może być g..niany i nie mamy prawa się czepiać tylko się cieszyć, że jest. To jest absurd, kpina i oszustwo, na które my Polacy nie reagujemy. Z mojej strony to wszystko. Bądźcie ostrożni bo w tym kraju każdy chce nas zrobić w ch…

Sony 55W829B
 
Ostatnia edycja:

radish

New member
Ja, jako klient/użytkownik mam w poważaniu kto to przygotowuje, mnie interesuje efekt końcowy - a ten jest tragiczny. Więc czuje się oszukany, wprowadzony w błąd. Dodam, że jedni i drudzy na pewno o tym wiedzą doskonale, ale ile by im klientów odpadło gdyby w smarcie nie widniał TVN Player. Na pewno jeden.
 

WuMike

New member
Bez reklam
Spróbuj zatem oddać TV, jako towar niezgodny z opisem i uciekaj do konkurencji, która boryka się z innymi, większymi problemami, a już na pewno z gorszą jakością obrazu.

Oby przyjęli...
 

radish

New member
Oczywiście. Typowy Polaczek. Dlatego trafia do nas taki pół produkt, z którego się wszyscy cieszą bo nigdy nie otrzymali nic lepszego, a przez całe życie im wmawiano, aby doceniać to co jest bo może być gorzej. Dlatego jest jak jest.
 

RHJG

New member
Bez reklam
radish rozumiem Twoje rozgoryczenie ale zwrot "Typowy Polaczek" do kolegi Wu Mike jest delikatnie mówiąc nie na miejscu !!!
 

compi

Member
Bardzo dobrze, ze się o takich rzeczach pisze, publikuje i krytykuje. Na pewno gorzej już nie będzie, a ludzie będą mieli szanse dowiedzieć się jakie ich czeka rozczarowanie. Po firmie formatu SONY należy się chyba spodziewać najwyższej jakości tego co oferuje.
 

WuMike

New member
Bez reklam
Oczywiście. Typowy Polaczek...

Bez komentarza.

Jeszcze raz - firma Sony ma braki w kwestii multimediów. Wszyscy to wiedzą. Zamiast kupować sprzęt ich firmy, wybierajcie świadomie inny. Tylko w ten sposób producent, księgowi oraz inżynierowie dostaną jasny przekaz, co robią.

Ja TVN player mam głęboko gdzieś, podobnie Iplę i inne serwisy. Kupując TV, patrzę w 100% na jakość obrazu. Mnie to więc nie rusza, ale rozumiem Was, rozgoryczonych użytkowników, którzy kupili coś, co miało chodzić, a mocno kuleje. Sam kiedyś sprawdzałem możliwość odtworzenia filmu MKV z pena na NTFS i nie ruszyło, ale poradziłbym sobie z tym inaczej, np. po DLNA.

Wszystko jest kwestią wyborów i kompromisów.
 
Do góry