Nie skupiajmy się na braku ECP - to klientowi jest potrzebne jak drzwi w lesie,
Klient płacił za możliwość odbioru programów 4k w przekazie natychmiastowym via sat i takiej funkcjonalności oczekuję od producenta - na opakowaniu było TV 4K OLED, wyobraźmy sobie mieszkam na wsi, brak internetu - brak NF, brak kablówki, jedyni kanał 4K jest nadawany drogą satelitarną i mam wykupiony abonament i ZONK, a na tv konkurencji Philips, Panasonic LG można ten kanał odebrać, znaczy da się, czy SONY w najnowszym produkcie flagowym dał ciała, w gwarancji mamy zapis
Gratulujemy trafnego wyboru i gwarantujemy sprawne działanie produktu zgodnie z warunkami techniczno – eksploatacyjnymi, opisanymi w instrukcji obsługi. - proszę bardzo w instrukcji mam możliwość odbioru kanałów 4K via SAT, wybieram operatora, wkładam moduł z kartą abonęcką i co?? - gdzie ta gwarancja?
Naprawdę ECP PAL SECAM NTSC BG DK - te skróty nie są potrzebne do szczęścia klientowi - płacił za 4K TV a nie za monitor 4K - tak powinien się prawnik skupić, prze pryzmat braku funkcjonalności za które płacił klient.