Telewizor jest cały czas pod wifi a ten komunikat tylko na chwilę się pojawią,faktycznie może trza przywrócić do ustawień fabrycznychCześć,
Sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie 7220. Zawsze miałem z tym problem, ale po którejś aktualizacji problem ustąpił. Telewizor musi być podłączony do Wi-Fi. Ten komunikat „brak połączenia” też mi się dzisiaj wyświetlił, ale zaraz wszystko działało. Może trzeba będzie przywrócić ustawienia fabryczne na telewizorze, jeśli dalej będzie problem. Telefon też możesz uruchomić ponownie. Ja łączę się z S23 Ultra.
Ten soft to jakiś najnowszy?Mnie pokazuje, że mam aktualnyNic mu nie dolega. Strasznie oporny ten Tv do telefonu samsunga. Od zakupu mi to nie działało. Teraz z tym softem 7220 działa. W międzyczasie przywracałem fabryczne bo co innego mnie irytowało.
v6.7220 jest aktualnaTen soft to jakiś najnowszy?Mnie pokazuje, że mam aktualny
Dziękuję za pomoc,okazało się, że wystarczy samo kliknięcie w Smart wiew bez wchodzenia w menu tv kopia ekranu...takie coś a tyle nerwów...Ja bym sprawdził jeszcze czy tv i telefon podłączony jest pod to samo wifi 2.4G jeżeli router jest dwuzakresowy, może to ma znaczenie.Uruchomił bym ponownie tv i telefon. Jak to nie pomoże to przywróciłbym tv do fabrycznych. Jak bardzo Ci zależy na tej funkcji to i telefon bym zresetował. Nie mam więcej pomysłów.
Dziękuję za pomoc,okazało się, że wystarczy samo kliknięcie w Smart wiew bez wchodzenia w menu tv kopia ekranu...takie coś a tyle nerwów...