Witam
czy któryś z forumowiczów spotkał się z problemem z siecią w w/w sprzęcie.
Mianowicie już 3 niedzielę z rzędu nie działają aplikacje (ipla,tvn player...) pojawia się komunikat o błędzie sieci a w tym samym czasie na C650 internet TV działa. Natomiast w poniedziałek jest już OK.
Wygląda jakby do uruchomienia aplikacji Smart Hub sprawdzał najpierw jakiś zasób w sieci i na tej podstawie podejmował decyzję o uruchomieniu aplikacji.
czy któryś z forumowiczów spotkał się z problemem z siecią w w/w sprzęcie.
Mianowicie już 3 niedzielę z rzędu nie działają aplikacje (ipla,tvn player...) pojawia się komunikat o błędzie sieci a w tym samym czasie na C650 internet TV działa. Natomiast w poniedziałek jest już OK.
Wygląda jakby do uruchomienia aplikacji Smart Hub sprawdzał najpierw jakiś zasób w sieci i na tej podstawie podejmował decyzję o uruchomieniu aplikacji.