SmartHub w 32EH5300

grzesz

New member
Witam
czy któryś z forumowiczów spotkał się z problemem z siecią w w/w sprzęcie.
Mianowicie już 3 niedzielę z rzędu nie działają aplikacje (ipla,tvn player...) pojawia się komunikat o błędzie sieci a w tym samym czasie na C650 internet TV działa. Natomiast w poniedziałek jest już OK.
Wygląda jakby do uruchomienia aplikacji Smart Hub sprawdzał najpierw jakiś zasób w sieci i na tej podstawie podejmował decyzję o uruchomieniu aplikacji.
 

tdx

New member
Bez reklam
zazwyczaj wszystkie błędy i zakłócenia sieci wynikają ze złej konfiguracji routera....
Skąd masz neta i jaki router?
 

grzesz

New member
zazwyczaj wszystkie błędy i zakłócenia sieci wynikają ze złej konfiguracji routera....
Skąd masz neta i jaki router?
Dzięki za zainteresowanie ale wątpię by wynikało to z zakłóceń sieci czy złej konfiguracji routera bowiem telewizor jest podłączony po kablu więc filozofii nie ma żadnej. Router jaki posiadam to D-Link DIR-600 a net 10MB/s z Voice Net Rzeszów. Tak jak pisałem wcześniej w momencie gdy na EH5300 aplikacje nie działają to na C650 jest OK. Ponadto problem nie występuje ciągle tylko od czasu do czasu. Napisałem w tej sprawie do Samsunga i odpowiedź jaką uzyskałem to:
"Dla samego TV zaleca się łącze na poziomie 10Mb/s. W tej sytuacji jedynym sposobem na uzyskanie stabilnego połączenia jest znaczne zwiększenie szybkości łącza."
Co również jest bzdurą bowiem nawet jak jadę z torrentów z pełną prędkością to net w TV działa.
Moim zdaniem w momencie uruchomienia SmartHuba tv sprawdza łączność z serwerami samsunga i na tej podstawie podejmuje decyzję czy działa czy nie. Więc problemem jest dostępność tych serwerów. Znalazłem w necie na jakimś blogu info by ustawić w tv DNS na 8.8.8.8. Tak też zrobiłem i wczoraj wszystko działało. Jak znowu pojawi się problem to nie pozostaje nic innego jak przechwycić pakiety z tv i sprawdzić gdzie to on się łączy.
 
Do góry