Smart tv - brak połączenia z internetem

kubas121

New member
Witam.

Moja sieć wygląda następująco. Router tp-link 8901g rozsyła sygnał wi-fi po mieszkaniu, sygnał ten odbiera tp-link wr740n (działa to jak bridge) który połączony jest ethernetem z Smart tv (Samsung UE32EH5300 ). w 740n wyłączone DHCP i włączone wds. Laptop łączy się z każdym routerem i ma dostęp do internetu (zarówno przez wifi jak i po kablu). 8901g ma ip 192.168.1.1 , natomiast 740n 192.168.1.2 . Przez jeden wieczór w tv działał internet (z ustawieniami ip 192.168.1.5 maska 255.255.255.0 brama: 192.168.1.1 dns 192.168.1.1), natomiast następnego dnia i do teraz smart tv "mówi" że nie może połączyć się z routerem.
Ciekawostka: z laptopa normalnie widać tv w sieci i moge go normalnie pingować :

Dlaczego tv twierdzi ze nei jest podłączone do sieci i nie ma dostępu do internetu? Ma ktoś jakiś pomysł?
 

kutw

New member
Witam.
Z tym problemem ja już walczę prawie tydzień. Podpięcie do telewizora podobne i raz jest połączenie z internetem a raz nie ma. Nawet jeśli mi pokazuje że nie ma to VOD Onet działa tylko go przycina. Wysmarowałem mejla do Samsunga i mi odpasali że trawą modernizacje dla Hub Smart i mogą być problemy z połączeniem do 5-tego marca. To mi rozjaśniło troszkę ponieważ na Vod Onet mogę wejsć praktycznie za każdym razem a na pozostałe jak ipla Tv vod mam komunikat że brak połączenia. NIe pomogło nawet wpięcie telewizora długim kablem bezpośrednio w ruter odbierający obecnie internet. NIe wiem czy dobrze rozumuje ale chyba Smart tv łączy sie poprzez serwer Samsunga z internetem i u nich cos tam szwankuje. Sprawdź kolego czy po wejściu w Sieć i sprawdzaniu Stanu sieci nie restuje ci telewizora.
Mam ten sam model co ty i również w poszukiwaniu rozwiązania tego problemu trafiłem na twój post. Termin podany przez Samsunga juz minął i teraz też juz zgłupiałem czy coś z tym telewizorem jest nie tak czy to dalej u nich coś sie dzieje. Komputery maja stale połączenie z internetem i to raczej też bym odrzucił jako przyczynę.
Czekam na twoje spostrzeżenia, a moze faktycznie ktoś ma jakiś pomysł jeszcze.Pozdrawiam
 

kutw

New member
Witam.
Nie wytrzymałem dzisiaj rano i zadzwoniłem do Samsunga. Nadal nie miałem połączenia. Bardzo miły pan mnie poinstruował aby w ruterze zrobić restart rutera przyciskiem Reboot i w Smart Nub wejść w Narzędzia, Ustawienia i Resetuj z 4 zerami. Pomogło. Zaktualizowało Smarta i na razie wszystko działa. Pozdrawiam
 

mystras

New member
U mnie to samo (55ES8000), laczy sie i po 2 sek juz nie ma polaczenia z routerem...od tygodnia.
Dzis to samo. Probowal sciagnac update ale nie dal razy.
Juz mialem isc kable LAN kupowac ale sprobuje zrobic jak radzisz (z tym resetem).
Pozdrawiam
 

kubas121

New member
Dobra zadzwoniłem na inoflinie i dowiedziałęm się ze samsung nie zapewnia funkcjonalności takiej sieci i powiedzieli żeby do tv podłączył bezposrednio router który jest podłączony do gniazdka. Co prawda troche czasu mi zajęło przeciągnięcie kabla ale działa... Czyli podsumowując Samsung UE32EH5300 + bridge nie działa...
 

flat532

New member
Ja też mniej więcej od tygodnia walczę z tym ustrojstwem. Telewizor sam w sobie internet dostaje po Wifi , ale nie działa Samsung Hub. Nawet samo Smart TV loguje mi sie na mój adres email , jednakże dostaje

Zniknęły mi wszystkie skróty do zainstalowanych aplikacji,
Zdecydowałem sie na pobranie aktualizacji do telewizora , bez problemu pobrał ją przez sieć i zainstaował, wiec to raczej nie wina mojego internetu.
Sprawdziłem ponad to połączenie za pomocą kabla , to samo. jak i również od innego dostawcy internetu (Plus GSM) to samo.
Wygląda na to że to jakiś problem po stronie Samsunga. Jeszcze nie zdecydowałem się zadzwonić ale chyba niedługo to zrobię
Mam Samsung model UE-32ES6100
 
Sprawdziłem u mnie (pomimo że ma w TV WiFi) i działa. Mam router Edimaxa i dzieki niemu WiFi. AP też Edimaxa. W AP wpisałem podobne IP jak w TV gdy był podłączony kablowo do sieci i uzyskał go automatycznie oraz zmieniłem ustawienia w menu na Station-Infrastructure). Teraz gdy podłączyłem AP do TV kabelkiem w TV wpisałem IP o jeden większe niż w AP. Internet na telewizorze działa.
 

kutw

New member
Witam. U mnie jednak okazało się że mój dostawca internetu bezprzewodowego musiał cos pozmieniać w ustawieniach ich anteny. Po kolejnym telefonie do samsunga dostałem odpowiedz że u nich juz raczej jest wszystko w porządku i kazał sprawdzić czy ruter nie blokuje przypadkiem jakiś mac adresów. Mój ruter nie blokował, ale dostawca internetu sie przyznal po ok 20 min. różnych ustawień że to u nich bylo cos źle przestawione i od tej pory działa bez zarzutu i nawet telewizor sie nie wiesza-widocznie zwiecha byla jak próbował się łączyć z siecią a nadaremno. Obecnie mam do telewizora podpięty ruter TP-linka WR543G jako AP Clienta i odbiera mi sygnał po WIFI z rutera TP-link WR842ND a tenże spięty z anteną na dachu od dostawcy internetu czyli chyba access pointem. Pozdrawiam
 

Andrzej RATM

New member
Witam ! Miałem podobny przypadek w 40es5500 za żadne skarby świata nie mogłem uruchomić SmHub`a. Odbiornik pokazywał informację - blokada regionalna. Parametry w tv ustawione na PL. Pomogło podłączenie odbiornika pod neostradę, zaktualizowanie SmHub`a i wpięcie się ponownie w sieć w której nie mogłem uruchomić aplikacji. Jak SmHub zaskoczy to już będzie działał.

Moje podejrzenia padają na nat`a sieci lokalnych.
Pozdrawiam
 

c8bra

New member
Witam, ja z kolei kupiłem samsunga ue48h6700.
Moja sieć to dwa routery TP-Link TL-WR841nd jeden podłączony u rodziców w domu do modemu drugi u mnie w domu jakieś 30 m dalej. Ten drugi odbiera sygnał z pierwszego i rozsyła go dalej. Wszystkie urządzenia w moim domu w miejscu gdzie stoi tv łapią zasięg z jednego i drugiego. TV czasem nie widzi tego pierwszego. Niestety ani kablem podpiętym do 2 routera ani przez Wi-fi połączyć się nie chce.
 
Do góry