Witam,
dzwoniłem do Sharp Polska z zapytaniem dot. gwarancji. Okazuje się że serwisują tylko te modele które posiadają gwarancję polską. Czytając to forum mam wrażenie że inii forumowicze nie mają problemów z serwisowaniem w Polsce modeli na które własną gwarancję wystawia Sprzedający. Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie.
P.S.
Przy okazji, jak sprawdzić w meni czas pracy modelu 46XL2E ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdro;
dzwoniłem do Sharp Polska z zapytaniem dot. gwarancji. Okazuje się że serwisują tylko te modele które posiadają gwarancję polską. Czytając to forum mam wrażenie że inii forumowicze nie mają problemów z serwisowaniem w Polsce modeli na które własną gwarancję wystawia Sprzedający. Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie.
P.S.
Przy okazji, jak sprawdzić w meni czas pracy modelu 46XL2E ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdro;