Witam.. Jest tylko na to jedno rozwiazanie.. wymiana płyty głównej. Serwis załatwił mi to dość szybko i sprawnie. Niewiele informacji udało mi się od nich wyciągnąć. Stwierdzili brak współpracy z modemem wi-fi. Także miałem wymienioną w TV i plytę i modem. Teraz jest wszystko OK i w pełni można korzystać z NetTV.
Modem, który teraz otrzymałem różni się od poprzedniego budową na zewnątrz. Poprzedni był grubszy i w obudowie bez otworów, ten z kolei jest smuklejszy i z otworami, pewnie chlodzącymi. To tak dla informacji dla posiadaczy z podobnym problemem. Ciekawe czy rodzaj modemu potwierdzi występowanie tego problemu u innych użytkowników.
Przyznam, że miałem obawy do przekazania TV na warsztat serwisowy, ale w ciągu 2 godzin miałem telewizor z powrotem w domu bez jakichkolwiek uszkodzeń.
Mogę być zadowolony z lokalnego przedstawiciela serwisu, jak również z podejścia do sprawy Sharp.pl
Szkoda tylko, że takie coś miało miejsce, bo pozostawia nieco niesmak, że na rynku są takie "kwiaty". Mam nadzieję, że teraz już sprzęt będzie bezawaryjny.
